• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meguiars Brilliant Solution Wheel Polishing Kit

blackscell

Detailing rookie
9 mei 2013
35
0
Heeft iemand ervaring met de hierboven genoemde product?

Momenteel wil ik de Bilberry safe wheel cleaner aanschaffen maar de hierboven genoemde product lijkt me ook zeer interessant. Alleen is er helaas weinig reviews van te vinden, iemand ervaring met de Meguiars Brilliant Solution Wheel Polishing Kit?

Als je die mooie Audi velgen wilt doen denk ik dat je beter voor een Monello - Uni-Cone Blue Finishing Cone - 10cm kunt gaan
met Mezzo en finale.
Dit doe ik zelf ook op mijn GTI velgen.(en afwerken met Dlux).met daar over weer een laagje Colli 845 of wheelwax (omdat het kan).
Dat bevalt mij prima.
Schoon maken is dan een appeltje eitje.

In de Meguiar's Brilliant Solution Wheel Polishing Kit welke je noemt zit volgens mij ook een cone
met een polish.
Monello Mezzo en Finale zijn dit ook.
de cone kun je op een accu tol zetten.

blackscell;328106 zei:
En die mezzo breng je dus gewoon aan met een padje ofzo, zonder te polijsten neem ik aan toch?

Mezzo is een polijst middel ;-)

Hier een filmpje: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=r0KZG0NfFS8