• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meguiar's M135, een goede aanvulling op QD+, Spray & Gloss en Last Touch?

John74

Detailing addict
28 apr 2009
536
65
49
Ik ben al in bezit van Poorboy's spray en wipe , QD+ , spray en gloss en Meg last touch.
Heeft Meg M135 dan nog een toegevoegde waarde of is dit een heel ander product.:weetniet
 
Is een beetje hetzelfde als Spray & Gloss dus ik zeg geen toegevoegde waarde.
 
M135 is de pro/detailer versie van de Ultimate Quick Detailer, is alleen geschikt als detailerspray, niet om te kleien.
 
ik heb gelezen dat al je Last Touch 1:10 verdund, deze dan kan gebruiken voor tijdens het kleien.
Nu is mijn vraag: is dit dan ook te doen met M135 en als zodoende als klei-middel te gebruiken ?

Is M135 de "tegenhanger" van Last Touch of ben ik verdwaald tussen al die bomen en ga ik dingen door elkaar heen halen ?
 
tinus zei:
Had ik gedaan, maar ben soms eigenwijs ;)
Nee zonder gekheid, ik had het uiteraard gezien maar vroeg me af omdat men hier nog wel eens foefjes heeft waar de newbie zoals ik veel aan heeft.
Kan tevens uitgelegd worden waarom het er dan niet voor kleien gebruikt kan worden:
wat zit er in dat het kleine tegenhoud oid / gaat het schilferen of zo

Los van de vragen: Last Touch + M135 = top-duo of andere geweldige combo voor de beginner ( voordat ik weer mooie potjes a 50ml voor €100 voorbij zie komen )

P.s. vern#$k ik nu de originele post en is de wens naar openen van een nieuwe post ( en dus :|~* krijg )of is hetgeen ik nu toch wel binnen de lijnen van hier
 
M135 kun je niet verdunnen omdat deze een waterafstotende eigenschap heeft...


Ideaal voor het onderhouden van de 'net gewaxt' uitstraling. Bevat Hydrophobic Polymer Technology voor een uitzonderlijke 'beading' effect (waterafstotend).

Zeer gemakkelijk in gebruik: opsprayen en uitwrijven.

Herstelt de diepe, rijke glans en voegt bescherming toe aan de bestaande waxlaag. Ideaal voor het wekelijks onderhoud.

Hydro = water
Phobic = vrees / afstotend

;)

Groet Patrick
 
1:1 is de beste verhouding. Doe je meer, dan sta je in principe alleen nog met water te kleien. Dit werkt gewoonweg niet, veels te stroef.

Groet,

Patrick
 
Last Touch kun je wel verdunnen,

M135 niet...




(boompjes weer ff omgezaagd, wordt het bos alweer een beetje zichtbaar??)




meuh