• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meguiar's M21 2.0

Havanna

Detailing rookie
11 jun 2008
761
0
Nu ik goed gewend ben geraakt met de EX-P van Poorboy's wil ik toch is gaan kijken hoe de sealant van Meguiar's is, en in dit geval de M21 2.0
Ik weet dat een aantal heren hier deze in het assortiment hebben zitten en als ik bijvoorbeeld Cees z'n bevindingen zo lees is het een aanrader op het gebied van sealants.

Maar is deze ook in een normale verpakking te krijgen want in de shop staat ie als halve gallon, en dat lijkt me in eerste instantie vrij veel :|
Zijn er nog extra aandachtspunten voor deze sealant m.b.t. het aanbrengen en de inwerktijd?
En wat zijn goede combi's met een bepaalde wax? M16 zit al een tijdje in de tas nu, misschien de M26?
Ben niet Meg's gebonden dus een andere goede wax mag ook.

Thnx 4 een reply!

P@rick
 
ik gebruik de m21 ook regelmatig tot vaak. (niet de 2.0)
en daarop vaak de nxt 2.0

eerder deed ik m21 gevolgd door m26 maar door opkomst van veel andere producten gebruik ik de m26 bijnaniet meer.

m21 laat ik meestal 20 min curen
 
Plaatje dan even updaten heh ;).. verduidelijkt t meteen en maakt de webshoppie weer kloppende.
 
Ik ben echt weg van deze sealand, :)^

- aanbrengen, na een grondige was, klei en polish beurt met een padje, of machinaal
- curen onv 15 a 20 min
- uitpoetsen moet een MF doek ( gaat heel gemakkelijk:party: )
- eventueel een 2e laag na 15 min aan brengen.
- toppen met een wax ( mijn M168d ) of zo laten.

de vorige M21 bleeft ongv 6 tot 8 weken zitten, deze heb ik nog niet echt kunnen testen qua duurzaamheid. maar volgens de berichten ongv 3 maanden.


;)
 
bij normaal gebruik van je auto zit elke wax/ sealand onv 2 a3 maanden, ga je regelmatig door een was/krasstraat dan is het binnen 1 a 2 weken al gedaan met je bescherming;)