• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meguiars Polo shirt maten

Nici

Detailing addict
8 aug 2009
301
62
Heeft iemand een idee hoe de polo shirts van Meguiars vallen? In de meeste shirts heb ik M als maat, kan ik er dan vanuit gaan dat dit ook voor het Meg's shirts geld of vallen deze klein of juist groot?

Het liefst zou ik de breedte bij de borst willen weten (heb al vaker shirts via internet besteld en de borstmaat geeft meestal een goede indruk). Misschien iemand die zo'n polo shirt heeft een Medium en de breedt bij de borst zou willen meten?

Ik zal even in de kast koekeloeren waar ik 'm heb liggen, dacht dat het een M was. Kan 'm dan even meten voor je.
Je hoort ervan (tenzij iemand anders zo direct weet hoe of wat).

Naar mijn idee vallen ze wat groot... ik ben vrij stevig van postuur zeg maar ;) en pas in een XL terwijl ik normaal graag XXL draag

Ook het fleecejack heb ik van Meguairs en die is eveneens XL, denk persoonlijk dat het een beetje Amerikaanse maten zijn, Amerikanen zijn meestal wat voller dan de magere Hollanders :cool

Ik ben 1,70 en 60kilo en ik heb een S-je die goed valt. Van de ene okselpunt naar de andere is het 48cm.

Voor mij valt een s-je perfect. Jouw S een beetje groot maar die 1e is een tent (maar geen maat S :lol)

Bedankt voor de info allemaal. De afmetingen van Dibbuz en het feit dat ze over het algemeen groot vallen kan ik wel wat mee. Havanna overigens ook bedankt, alleen Dennis was je voor.w^^w