• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meguiar's Professional - Mirror Glaze M16 Paste Wax

Remke

Detailing addict
10 jan 2016
187
70
Ik hoor hier eigenlijk nooit iemand over...

Ik gebruik deze en ben hier eigenlijk zeer tevreden over.. enige nadeel is dat hij een beetje smeuig wordt..
Voor de rest prima......

De M16 is een wax die je wel onder de categorie "old school' mag scharen.

Weet zeker dat de oude garde hier op het forum de wax nog in bezit heeft, zelf heb ik em nog steeds in de collectie zitten.

De wax is echt een topper, zeker als je deze bijvoorbeeld combineert met de M21 sealant.

Enige waar je voor moet waken, is dat je de M16 absoluut niet te dik aanbrengt en/of te lang laat curen, want je kan dan gegarandeerd aan de slag met een hamer en beitel.

• Leuk
Reacties: emilio en Remke
Haha over dat hamer en beitel gebeuren ben ik met je eens. Ik heb de vwaxaddict vitreo op mijn motorkap en de m16 op mijn dak.. Zie 0,0 verschil qua waterdruppeltjes etc.

Ik ben echt super tevreden erover haha.

Hmmmm, dit is ook zo een product waar ik al jaren over twijfel... Heb de rest van de 'oldskool' megs producten zoals de m26,m21,m7... Maar deze nooit gekocht... Mss toch maar eens in het mandje gooien.

De M16 is een wax die je wel onder de categorie "old school' mag scharen.

Weet zeker dat de oude garde hier op het forum de wax nog in bezit heeft, zelf heb ik em nog steeds in de collectie zitten.

De wax is echt een topper, zeker als je deze bijvoorbeeld combineert met de M21 sealant.

Enige waar je voor moet waken, is dat je de M16 absoluut niet te dik aanbrengt en/of te lang laat curen, want je kan dan gegarandeerd aan de slag met een hamer en beitel.

Is helemaal Juist Patrick,dit is

De klassieker onder de klassiekers zeker in combi met M21,daar kunnen veel waxen nog wat van leren
En als ie moeilijk te verwijderen is ff sprayen met last touch spray detailer

• Leuk
Reacties: nicknameless
Hmmm, is echt wel raar. In geen enkele websshop in Nl en BE te vinden.... Heb hem ooit gehad en verkocht en eig altijd beetje spijt van gehad. Moest ik em ergens opnieuw tegenkomen. Ik weet dat NXT 2.0 ongeveer hetzelfde is maar toch :)

Mss kan @Tim hierover een antwoord bieden

Ik heb 'm jaren geleden ook van de hand gedaan.
Erg fijne wax.
Was het begin van mijn detailtijd en kocht me toendertijd helemaal suf aan de Meg's hahaha.

• Leuk
Reacties: Quincy en m@rio