• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meguiars Ultimate Wash & Wax...

Tiporon

Detailing addict
15 mrt 2009
685
68
62
Een van de nieuwe produkten is Meguiars Ultimate Wash & Wax.
Is dit nu een shampoo waar wax producten mee in zitten of is dit een product dat je bij je shampoo moet bijvoegen:roll
Ik zit nog met een halve liter NXT Generation Car Wash Shampoo....
Dus ik kan nog even voort.
Maar als ik de Meguiars Ultimate Wash & Wax er bij moet mengen kom ik natuurlijk langer toe.
Of zijn er alternatieven?

Alternatief: Poorboys World Super Slick & Wax
Prima shampoo voor als je je bescherming tijdens het wassen snel wilt aanvullen.

https://www.Carclean.com/product/Poorboys_World/Super_Slick_Wax_Limited_Edition_473ml_PB-SW3216_101248

Maar wel een stuk duurder.:roll

Ik vind de shampoo's van Meg nog altijd de beste prijs kwaliteitverhouding hebben als je niet meteen voor een gallon Autobath wilt gaan.

Verwacht niet teveel van het wax gedeelte van de Wash&Wax. Het is een prima shampoo, iets gladder dan Gold Class. Maar hij is gewoon te duur. Daarnaast is de autobath ook nog zuiniger in gebruik.

Hoi Poetsers,

Zou het geen idee zijn voor carclean om als de Meguiars wash & wax er eenmaal is dat er uit een fles een stuk of tien twintig proefflaconntjes gevlud worden en dat die verspreid worden onder de forumleden voor een grote Wash & wax test? Ik gebruik nu de Meguiars gold class meer twijfel voor de volgende aankoop ook tussen BTBM of Autobath. Die laatste twee krijgen ook altijd hele lovende kritieken.

Groeten GdV

Wash & Wax vergelijken met BTBM Autobath e.d. heeft geen zin, dat is appels met peren vergelijken, de eerste is een wash & wax de andere shampoos niet ;) Je zou 'm kunnen vergelijken met Poorboy's Slick & wax

Ik heb het begrepen:roll
Zal dus eerst mijn oude opwerken en dan eventueel de Poorboys World Super Slick & Wax bestellen voor in de winter.
bedankt voor de reactie's