• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meld je aan voor de nieuwsflits!

Kenmerk van een nieuwsbrief of een nieuwsflits is natuurlijk dat je die alleen krijgt als je inschrijft
Anders kan CC net zo goed gelijk alles op de webshoppagina zetten :roll

De 24e kan je gewoon proberen, ik verwacht geen apart signaal meer
Maar je weet nooit bij de crew van CC :-"
 
Heb ik net gedaan, En ik sta gewoon aangemeld voor de nieuws flits,Maar ik heb alleen op 28 november een mail gehad voor de rest niet en onder mijn acount sta ik wel voor alles aangemeld
 
De aanbieding voor DAPpere Dinsdag stond in de normale nieuwsbrief, dus niet de nieuwsflits.
De email is op 28 november 2013 om ongeveer 20:25 uur verzonden met als onderwerp "Carclean.com nieuwsbrief én aanbiedingen december 2013?".

Inhoud van de nieuwsbrief staat in de post van IbizaSigno #158
 
Heb vakantie dus blijf wel wat langer op haha,En denk dat veel mensen voor de dap900 gaan en ik ga voor de 500
 
Of. de 100 x DAP900 waren er binnen 5 seconden uit.
of de DAP 900 aanbieding is nog niet geweest....

Ik heb ze iig niet gezeien :sob: :sob:

of toch wel!
 
Ondanks dat er een typ foutje in de omschrijving (staat DAP500V2 in het 900 pakket) zat toch een DAP900 weten te scoren, mooie aanbieding hoor mannen! Overigens is vandaag mijn eerste bestelling bij Carclean op de post gegaan, tot op heden erg tevreden!
 
Gerwin;348965 zei:
Ondanks dat er een typ foutje in de omschrijving (staat DAP500V2 in het 900 pakket) zat toch een DAP900 weten te scoren, mooie aanbieding hoor mannen! Overigens is vandaag mijn eerste bestelling bij Carclean.com op de post gegaan, tot op heden erg tevreden!

Typefout opgelost :)
 
Marek;348964 zei:
Of. de 100 x DAP900 waren er binnen 5 seconden uit.
of de DAP 900 aanbieding is nog niet geweest....

Ik heb ze iig niet gezeien :sob: :sob:

of toch wel!

Even kijken bij het kopje merken Polishing Power niet bij aanbiedingen
 
Mooie aanbieding voor mensen die nog geen polish apparaat hebben, ik heb mijn 900 aan mijn vader gegeven nadat ik de flex 3401 en de pe14-2 150 heb gekocht.
 
Gerwin;348965 zei:
Ondanks dat er een typ foutje in de omschrijving (staat DAP500V2 in het 900 pakket) zat toch een DAP900 weten te scoren, mooie aanbieding hoor mannen! Overigens is vandaag mijn eerste bestelling bij Carclean.com op de post gegaan, tot op heden erg tevreden!

Was mij ook al op gevallen. Ik ben er maar vanuit gegaan dat t goed was. Bestelling geplaatst, betaling gedaan. Nu wachten op de postbode.
 
sorry hoor maar ik heb me lang geleden ingeschreven voor de nieuwsbrief en nieuwsflitsen maar ik krijg echt geen mails zoals deze
 
nperdaen;348973 zei:
sorry hoor maar ik heb me lang geleden ingeschreven voor de nieuwsbrief en nieuwsflitsen maar ik krijg echt geen mails zoals deze

Idem hier. De eerste heb ik ontvangen, maar daarna nooit meer ... (en ook niet in de SPAM ...)
 
Idem hier,
Ik heb die gehad met de Monello NON ferro en die met de 3 dap korting codes. Verder geen meer gezien. Of waren dat de enige?

Grtz