• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

meld mij opnieuw.

Clio 1.6 16V

Detailing trainee
12 aug 2010
26
47
57
Boornbergum
Hallo aan allen,

Ik ben al een tijdje lid van dit forum maar heb mij volgens nog nooit voorgesteld maar wel veel gelezen. Mijn naam is Hans de Bruijn en ben inmiddels 47 jaren jong. Ik woon samen in het Noorden van het land, omgeving Drachten. Je zou zeggen dat ik een Renault Clio bezit maar dat is verleden tijd. Ik rij sinds kort in een Audi A2 waar ik behoorlijk wat werk aan heb kwa poetsen. De dame van wie ik deze auto heb gekocht gooide hem 4 a 5 keer per jaar in de wasstraat en dat was het. Ik heb al 2 jaar een doosje met poetsspullen staan die ik bij carclean had aangeschaft en nu pas voor het eerst heb gebruikt. Ik ben dus een beginneling en moet nog veel leren. Ik ben in het bezit van de volgende spulletjes:

Mothers California Gold CarWash Shampoo
Mothers Clay Bar
Mothers Show Time (2 X)
Mothers Pre-Wax Cleaner
Meguiars Quik Detailer (Mist & Wipe)
Collinite No. 915
Wheel Wax
Delirium Drying Towel (60X90)
Aantal Monello Hand pads
5 X Deluxe Mega Towel
Sponge (spons)

Vorige week binnen gekregen:

DAP900V3 Power Pack
Auto Finesse Revive trim Dressing
Gyeon Q2M Prep
PB APC (grote fles)
PB Natural Look (grote fles)
6 X Monello Peluche Verde (doeken)
3 X Monello Piccolo Nero (Doeken)
Afplak Tape 25mm

Volgens mij moet ik hier aardig mee uit de voeten kunnen. Mocht er wat ontbreken dan hoor ik het graag:-) Ik heb natuurlijk net de DAP900 en veel gelezen en diversen filmpjes bekeken. Ik zou de DAP toch graag de eerste keer onder begeleiding willen proberen. Ik hoop dus iemand hier te treffen die in het noorden woont en bereidt is mij weg wijs te maken met de DAP900.

Groetjes,

Hans

Thanks voor het welkom:-). Ik hoop nog iemand in het noorden te treffen die me wat wegwijs maakt met de DAP. Het hoeft niet de gehele auto te zijn maar gewoon een begin maken. Ik vind het voor mijzelf toch raadzaam om dit zo de eerste keer te doen. Ik woon in het hoge noorden dus een Clinic bijwonen zit er niet in. Ben alleen de weekenden thuis dus kan dit ook niet verkopen.

Cheers