• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mercedes C180 sportcoupé (eerste show-off)

Hoe lang heb je gewacht met het aanbrengen van de Purple Haze? Wat ik heb begrepen is dat je die 12-24 uur moet laten staan, alvorens een nieuw (wax) laag.

erg mooi resultaat behaald en het was leuk om te lezen....:-)^ je hebt de dealer ongetwijfeld een lesje geleerd...als ik de eigenaar was zou ik hem een link van dit verslag sturen...dan kan hij zich effie schamen voor z'n werk en uitspraken :lol

Ivm met de exp en de purple haze lijkt me je werkwijze ok.

Ik had deze niet gezien. Maar wat een prachtig resultaat behaald Dave! Je hebt de smaak ook al aardig te pakken zie ik.

cavemania zei:
Ik had deze niet gezien. Maar wat een prachtig resultaat behaald Dave! Je hebt de smaak ook al aardig te pakken zie ik.
Ja, moet bekennen dat ik aardig doorgeschoten ben. Kan er ook echt van genieten. Jullie (lees: mazdaforum) zijn er trouwens mee begonnen om mij zover te krijgen... :-)^

Hey dave!

Leuk man....goed gedaan ook trouwens.
Tip....koop wat meer pads dan heb je dubbel.
Maar ja als je die ook laat liggen dan heb je aan dubbel nog niets natuurlijk :-b

Leuk om te zien dat "we" je niet teveel hebben aangestoken ahum...

Ik heb overigens op het dak en de motorkap 2 laagjes EX-P (met 40 minuutjes er tussen) en ook de Purple haze 2 laagjes omdat die delen i.m.o. het meest te verduren hebben. Ik dat zinvol of overdaad? Graag jullie mening.
UNQUOTE

Ik ben niet erg bekend met de producten van Dodo, maar over het algemeen gezien denk ik dat je er goed aan hebt gedaan. Extra bescherming kan nooit kwaad.

Mooi geworden trouwens die auto! En je tekst was helemaal niet te lang hoor. We lezen hier over het algemeen ook graag hoor! (Naast het plaatjes kijken). Zeker als het interessant is.