• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Merken door elkaar gebruiken?

PieterE90

Detailing rookie
15 mrt 2009
21
0
Is het mogelijk als ik eerst met Megs M83/M80 me auto heb gedaan, om het dan met een wax van Poorboys af te toppen? En heeft iemand tips? Het is voor een zwarte BMW.

Alvast bedankt.
 
Ik gebruik megs als polijstmiddelen, poorboys als glaze, collinite als sealant en dan weer een megs als wax -> geen problemen ondervonden.
En je vraag of we tips hebben: lees anders ff het hele forum door van voor naar achter en weer terug :D
 
Bedankt.

Ik wil na de M80 er met PB Black hole glaze overheen, en als laatste stap Pb Ex-p seal. Is dit een goede combi? En zijn beide machinaal aan te brengen? Zo ja, met welke pad?
 
Als je de lakdefecten totaal hebt kunnen verwijderen met de M83 en de M80, dat hoef je in principe de poorboys black hole niet te gebruiken. De M80 bevat namelijk veel oliën, dus de lak is voldoende gevoed (en lekker diep zwart). Als er toch nog wat krassen zijn die je niet hebt weg gekregen, biedt de black hole een uitkomst om de kassen enigszins te maskeren (opvullen). Afwerken met de Ex-p is een must (anders spoelt de black hole weer weg).
Succes en maak mooie foto’s voor ons :-b