• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Metalen en chroom??

marsjel

Detailing rookie
6 jul 2008
6
0
Hey allemaal,

Ik ben eigenlijk opzoek naar een Metalen/chroom poets maar nu vraag ik me af wat ik het beste kan nemen, meguiars, chemical guys, mothers, autoglym? en hoe zijn de ervaringen met deze producten?

Alvast bedankt!

Groetjes Marcel :grinning:
 
Heb ervaring met Belgom Chroom en de All Metal Polysh van Meg's en moet zeggen dat die van Meg toch net ff wat fijner werkt.
Tip: maak bij het aanbrengen gebruik van een vochtige doek of applicator pad. Zo krijg je een nog fijnere polijstende werking en werkt nog mooier af als je'het daarna opwrijft.
 
Eveneens Belgom geprobeerd, daarnaast Unipol en Meg All Metal Polish.

Die Meguiars is och de beste, zeker omdat het als enige niet stinkt...
 
En die van Mothers vergeleken met die van meg dan? wat zijn daar volgens jullie de verschillen in? deze is op moment ook in aanbieden zag ik
 
Zit niet veel verschil in buiten de prijs..

Mss is de megs wel wat voordeliger in verbruik..
 
ik heb laatst de mothers gekocht, klein stukje geprobeerd en werkte goed, moet de hele motor nog doen
maar als mothers en meguiars niet veel uitmaakt kwa prestatie zou ik voor mothers gaan
puur voor de prijs (mothers is in de aanbieding)
je kunt bijna 2 potjes mothers halen voor 1 pot meguiars
denk niet dat de meguiars zoveel zuiniger is als de mothers