• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mij even voorstellen

DHL

Detailing rookie
16 mrt 2009
8
0
Hallo allemaal,
enkele dagen geleden kwam ik dit toffe forum tegen en besloot nu mij te registreren. Ik kocht enkele weken geleden een megane cabrio en wou deze een beetje opfrissen, wel binnen mijn mogelijkheden want ben al een tijdje ziek. Hierdoor zoek ik de minst vermoeiende zaken op het forum om m'n karretje toch ook wat te laten blinken. En denken dat ze me vroeger "maniak" noemden.
Alleszins, hier op het forum staan vele zaken waarvan ik kan bijleren...en dat ga ik doen ook!:)^
 
Zou wel enkele foto's willen bijzetten...maar hoe begin je eraan:confused: enne...als schatje ontvangen worden dat is leuk;)
 
Welkom!

Als je photobucket eenmaal door hebt, is het en fluitje van een cent.
Kom maar op met die foto's :-b

Veel plezier op het forum!
 
Op eenmalig verzoek van DHL hierbij de foto's van de Megane cabriolet. Mooie auto hoor! :)^

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg