Heb van de week hier de nodige informatie ingewonnen en gister mijn auto gepoetst ^
Ook gister gelijk maar de winterbanden er onder gezet ,^^
Het process:
- Snowfoam met Gilmore foam set en SSF
- Gewassen met de twee emmer methode
- Kleien met de Mother klei kit
- Mother pre wax cleaner
- Autoglym super resin polish (dak en motorkap 2 keer behandeld, de rest 1 keer)
- Poorboys EX-P (ook de velgen)
- 1 laagje Collonite 476S
Totale duur: ongeveer 7.5 uur
Ik ben echt heel erg tevreden met het resultaat, natuurlijk kan het nog beter met de DAP, maargoed er moet wat te wensen over blijven!! Voorlopig ziet de auto er weer helemaal TOP uit!! Zelfs beter als dat ik hem twee jaar (en 68000 km) geleden bij de dealer ophaalde!! Zelfs me ma zei dat tie er weer als nieuw uitziet ^
Voor mensen die twijfelen of ze wel of geen pre wax cleaner moetn gebruiken: is echt een aanrader!!!! Ik gebruikte een witte MF pad voor het dak en kon na het dak gelijk een schone pakken omdat die gewoon bruin was!! (zelfs na twee keer wassen, SSF en kleien!)
Vanochtend toch nog even twee foto's kunnen maken voor het begon te regenen!
Groeten vanuit Nieuwerkerk en nogmaals bedankt!!
Ook gister gelijk maar de winterbanden er onder gezet ,^^
Het process:
- Snowfoam met Gilmore foam set en SSF
- Gewassen met de twee emmer methode
- Kleien met de Mother klei kit
- Mother pre wax cleaner
- Autoglym super resin polish (dak en motorkap 2 keer behandeld, de rest 1 keer)
- Poorboys EX-P (ook de velgen)
- 1 laagje Collonite 476S
Totale duur: ongeveer 7.5 uur
Ik ben echt heel erg tevreden met het resultaat, natuurlijk kan het nog beter met de DAP, maargoed er moet wat te wensen over blijven!! Voorlopig ziet de auto er weer helemaal TOP uit!! Zelfs beter als dat ik hem twee jaar (en 68000 km) geleden bij de dealer ophaalde!! Zelfs me ma zei dat tie er weer als nieuw uitziet ^
Voor mensen die twijfelen of ze wel of geen pre wax cleaner moetn gebruiken: is echt een aanrader!!!! Ik gebruikte een witte MF pad voor het dak en kon na het dak gelijk een schone pakken omdat die gewoon bruin was!! (zelfs na twee keer wassen, SSF en kleien!)
Vanochtend toch nog even twee foto's kunnen maken voor het begon te regenen!
Groeten vanuit Nieuwerkerk en nogmaals bedankt!!