• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mijn beginnerscollectie

205GTI16

Detailing addict
24 aug 2008
45
52
Afgelopen maandag heb ik mijn eerste bestelling opgehaald bij het postkantoor, dus ik ben nu ook in het bezit van een "beginnerscollectie":party: . Het voordeel van een beginnerscollectie is dat je alles nog kwijt kan op een klein tafeltje:D :D

Hierbij een fotootje van mijn huidige collectie:

Eigenlijk heb ik gelijk ook een vraag:roll Ik heb van de mensen van carclean ook een cadeau gekregen bij mijn bestelling:cool: , maar ik heb geen idee wat ik er mee moet:weetniet

Het zijn de 4 gele bakjes die op de foto aan de linkerzijde, ik kan ze op de site niet zo snel vinden, maar ik dacht eerst dat het was om een wagen tegen te houden:D en toen het plastic zag viel dat idee af, helemaal toen dat er ook opstond:rules

Alleen ik moet ze wel onder de banden plaatsen, maar wat is de functie van de 4 gele bakjes??


Op de foto is het volgende te zien:

-Poorboys World Natty's Paste Wax red-Limited Edition (die geur:heart_eyes: )
-Poorboys World Wheel Sealant
-Poorboys World Black Hole
-Poorboys World EX Sealant with Carnauba
-Poorboys World SSR1
-Poorboys World Trim Restorer
-Wat Poorboys World doeken (om alles apart te noemen kost wat typtijd:D )
- Carclean.com EZ Detail Auto Brush
-Poorboys World Poly Elastic Clay
-Poorboys World Spray and Wipe
-Poorboys Microfiber Applicator
-Cobra The Bone Spons
-Carclean.com The Hose Blocker:weetniet :D

Ik ben er tot nu toe wel tevreden mee al zie ik wat dingen die er ook nog bij moeten komen:-"

Groeten,
Eric
 
Hallo,

Die gele bakjes zijn Hoseblockers.
Het is de bedoeling dat je achter ieder wiel er één steek (aan de voorwielen wel langs vooraan steken). Eens je dat gedaan hebt, zal je tuinslang niet meer achter de wielen blijven haperen.;)

Veel plezier ermee en met je mooie beginnerscollectie.
 
Mooie startset hoor ;)

Die gele bakjes kun je om je banden heen zetten om te voorkomen dat de tuinslang vast komt te zitten
 
Mooie collectie al :)^

Die 4 gele bakjes zijn inderdaad om te voorkomen dat je slang vast komt te zitten. Echt iets in de categorie: "had ik het maar verzonnen" ;)

Tip voor de trim restorer, gebruik een katoenen doek en géén microvezel die trekt het er gelijk weer uit.
Ik gebruik zelf oude washandjes, de ene kant gebruik je om aan te brengen, even omdraaien en navegen ideaal! :idee
 
Allereerst bedankt voor de reacties:cool:

Aankomende zondag ga ik mijn eigen auto onderhanden nemen, is door al het geknutsel nu al 2 maanden niet gewassen dus ik ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken:-" . Heeft wel een positieve noot er zal een duidelijk verschil zijn tussen voor en na:D :D

Groeten,
Eric
 
Mooie poetsspullen!
Nu nog de (vrije) tijd vinden om lekker aan 't werk te kunnen.
Zelf zit ik vandaag de hele dag weer met verjaardagsvisite... :confused:
Weer een weekend niet kunnen poetsen. :s