• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mijn beurt om mezelf voor te stellen

LeonH

Detailing rookie
25 mei 2009
33
0
Ik zal me bij dezen ook eens voorstellen, het is immers 'onbeleefd' om het niet te doen:roll
Mijn naam is Leon, 19 jaartjes jong/oud, woonachtig in Doesburg (omgeving Arnhem), doe een opleiding tot verkeersvlieger en sinds 20 januari 2009 in trots bezit van een nieuwe Fiat Grande Punto.
Voordat ik mijn eigen auto had, reed ik voornamelijk in de auto's van mijn ouders, een zilvere Mercedes E-klasse en een donkerblauwe Volkswagen Caddy.
Omdat die andere 2 auto's al licht (zilver) en donker (blauw) van kleur waren, heb ik dus de kleur rood voor mijn Fiat gekozen:D
Rood is zoals jullie wel weten een kleur wat je wel bij moet houden (gevoelig voor UV en snel vies), dus begon ik met het kopen van een simpel klei en wassetje.
Sinds afgelopen maandag is mijn collectie wel wat uitgebreido:)
Ik vind het CC-forum erg leuk, met een flink stel poetsfanatiekelingen die goede tips geven:)^

Ik ben trouwens nog op zoek naar iemand in de buurt van Arnhem/Doetinchem die mij een lesje DAP-pen kan geven, aangezien ik er nog niet echt mee gewerkt heb..
Mensen die dat leuk lijkt, reacties zijn welkom:-b

IMG_1487.jpg

IMG_1492.jpg

IMG_1489.jpg
 
Welkom!

Zo Smeerburg das dicht bij]d~^ Helaas heb ik ook nog niet zo veel ervaring met de DAP. Maar er wonen nog meer forumleden hier in de buurt, misschien dat die je kunnen helpen.
 
Ha Zweternaar!]d~^

Dat is inderdaad in de buurt. Jammer dat je zelf ook nog niet zoveel ervaring met de DAP hebt, hopelijk is er inderdaad wel een forumlid bereidt om mij een cursus DAP te geven.