Hey!
Antwerp is the place to be!!
Na het wassen ,gelijk kleien!! Heeft totaal geen zin om te drogen vermits je de auto toch deel per deel kleid en dan ook nog moet droogvegen!!
Heb vandaag een peugeot 207 volledig gekleid en ben erna ff met een natte doek langs gelopen en onmiddelijk gedroogd.
2 laagjes wax gegeven en was in totaal 5 uur bezig.
Heb ook de ramen binnen en buiten met spray en wipe behandeld en de lichtblokken in de jetseal gezet .
Was eerder toevallig dat ik deze deed ,was een buur die z'n auto net gewassen(met een spons!!!!:bad ) had en ik kwam net buiten om eigenlijk bij de mijne de velgen er ff af te halen om in de wheelwax te zetten.
Zei mijn buur: "ik zou hem eigenlijk nog ff in de wax moeten zetten" ,maar ik heb hem dat wijselijk afgeraden ,vermits de lak net schuurpapier was(5 jaar oud en nooit iets op gesmeerd!!)
Ik heb dan maar een stukje gekleid om hem te overtuigen van de kracht van het kleien en ik mocht gelijk heel de wagen doen:-b
De velgen zal dus voor een andere keer zijn,maar mijn buur is uiterst tevreden nu!!

^
Heb mijn buur dan ook maar direct een mf-handschoen gegeven met 2 doeken bij,zo heb ik nog wel 5 sets liggen in de kelder:-"
Groeten uit Deurne en succes met de cabrio!!
Danny