• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

mijn eerste ervaring met wetsanden

lmazereeuw

Detailing rookie
27 aug 2009
83
0
hoi ben ik weer,
ben druk bezig op het forum hoop dat ik niet te veel berichten schrijf:D
maar vandaag voor het eerst gewetsand mijn ervaring is super mijn dak was eigenlijk schroot dus dacht ik en jullie ook en mooi test stuki toch?? voor de rest nul ervaring gewoon 1200,1500,2000 m3 beselt.
maar eerst lezen.... vele uren later de kwast gepakt en gaan tippen(schilderen :-" )en goed laten drogen.
vandaag goed weer en tijd dus water en schuurpapierbeginnen met 2000 en.. tja oordeel zelf maar :weetniet (sorry voor de qualitijd van de foto's:schaam )

zo zag een groot deel van m'n dak er uit!!8-o
06092009279.jpg


na het verfen:grinning:
06092009280.jpg


na het schuren
P9170095.jpg


deze was echt diep..
17092009313.jpg


schuren en de rechter helft met de hand poleisten!!
17092009316.jpg


ik zelf ben erg tevreden:party:

maar nu hoe was jullie eerste ervaring met wetsanden??
p.s. tips zijn altijd welkom:cool:
 
OP eerste oog ziet het er niet verkeerd uit.
Zou voor de fun naast het gewetsande + gepolijste gedeelte nog wat extra polijsten / detailen om de overgang wat minder zichtbaar te maken. ( nu zie je: wetsand, felrood, dof rood )
Daar een foto van maken, plaatsen, weet zeker dat niet alleen jij en ik maar iedereen helemaal blij gaat zijn
 
Leuk om wat te kunnen spelen zo, dat ene plekje is zeker niet mis...
Heb je een sandingblock gebruikt (egale druk)?
Als je het volledig doet is het effect natuurlijk wel mooier, verder doen dus :)^
 
nee heb geen sand blok maar ben nu bij de achterklep:s man wat een krasssssen ze zijn wit aar gaan er makkelijk uit ik denk te weten waarom de wit zijn denk dat het door de turtel wax komt die in de sheurtjes is gaan zitten maar kan ik het met ssr3 en een grofe pad er makkelijk uit krijgen is een alfa dus zachte lakof is hier een rotory een betere optie??weet het test spot maar wat is jullie ervaring??
ps ik schuur in rondjes is dat goed of beter in rechte lijnen links links of rechts links??
 
rechte overlappende halen..

zonder sandingblock of iets anders zou ik NIET gaan sanden,, zo krijg je dieper patroon door je fingers, en dit BLIJF je zien!
ssr3 en een groffe pad zou je MISCHIEN de sandingmarks mee uit krijgen.
net hoe diep ze zijn... en hoe jij afgebouwd heb.. en hoe een even patroon jij achter heb gelaten
 
KLIK
€5,49 + minimale verzendkosten (€0,88 ? ) en je bent een stuk blijer geworden :)