• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mijn FoFo nooit meer naar een poetsbedrijf

+1


ALs je je auto laat poetsen ben je evenveel kwijt als dat je nu kwijt bent voor een DAP.

Het grote voordeel van de DAP is dat je je auto kunt blijven verzorgen, het is niet eenmalig en het gebeurt met liefde :)
 
ben ook wel benieuwd heo het hier verder mee gaat. Ikzou ook zelf proberen aan de slag te gaan met een DAP....alleen zal het je uiteindelijk nog meer gaan kosten vanwege enige verslavingen enzo...:D
 
Ik heb mijn auto ook bij een poetsbedrijf gebracht toen ik mijn auto net gekocht had, hele binnenkant (dar ging het mij om) en de buitenkant laten doen. Super resultaat, het hoeft dus gelukkig niet altijd slecht te gaan bij poetsbedrijven. Ben wel benieuwd wat dit bedrijf nu uiteindelijk gaat doen met deze klacht.

Ik zou mijn auto in ieder geval niet nog een keer door deze amateurs laten poetsen, het is echt schandalig, geef een kind van 4 een katoenen doek en commandant en hij boekt beter resultaat.

Succes met de afhandeling!!
 
Ik heb het een beetje druk gehad de afgelopen week (tuinwerkzaamheden :( ) dus heb een poosje niet kunnen reageren.
Ik ben vorige week vrijdag bij het bedrijf in Groningen geweest en hun reactie was vrij voorspelbaar.

De beste man kwam mijn auto bekijken en vond dat hij keurig werk had geleverd. Toen ik hem de afgedrukte foto's wilde laten zien zei hij direct dat hij niet ging beoordelen op foto's. Volgens hem was mijn auto volgens de focwa eisen behandeld en het zou kunnen zijn dat de waxlaag nog wat moest slijten voor hij helemaal dicht zou zijn :eek:) (vreemd verhaal). Verder zou het bedrijf één van de weinige poetsbedrijven zijn die mijn auto inplaats van wast eerst zuurt. Dit zou echt alle aanwezige vuil van mijn auto verwijderen.
Ook was de man van mening dat je 'swirls' nooit weg krijgt met de behandeling van 175 euro. Als ik bij hem mijn auto swirl-vrij zou willen laten maken zou ik aan een behandeling van zo'n 900 euro vast zitten. :| Ook beweerde de man dat swirls na een maand of 2 bijna allemaal weer terug zijn. :bad .
Het poetsbedrijf geeft eigenlijk aan dat voor die 175 euro die ik betaald heb zij goed werk hebben geleverd en dat waarschijnlijk mijn verwachtingen te hoog waren voor dat bedrag.

Ik ben toen de zaterdag erop naar Auto Cosmetics Drachten geweest (nav de goede verhalen op dit forum) omdat ik toch eigenlijk een bevestiging wilde dat ik voor die 175 euro meer had mogen verwachten. De beste man in Drachten was die volkomen met mijn eens en heeft mijn auto even nauwkeurig bekeken. Zijn mening was eigenlijk zoals iedereen hier. (ronduit schandalig dat ze daar 175 euro voor vragen). Verder heeft de man mij een goed bedrag om voor een niet al te hoog bedrag mijn auto weer onder handen te nemen. Ik weet overigens nog niet 100% zeker of ik van dat aanbod gebruik maak.

Wel heb ik besloten om zelf ook een leuk poets assortiment aan te schaffen waaronder de DAP-500. Ik wil graag het 'detailen' zelf ook onder de knie krijgen en zal dus hoe dan ook een keer een afspraak maken met een 'detailer' uit de buurt.
 
Wat een BS van die eigenaar!! (wel een beetje te verwachten trouwens... ]-0 )
Voorafgaand aan de poetsbeurt zal hij w.s. een heel ander verhaal verteld hebben, en dat alle swirls, krassen etc. er helemaal uit gehaald zouden worden voor dat geld....
Voor die €175 mag je toch wel wat meer verwachten als wat op je foto's te zien is, gewoonweg schandalig! Het lijkt wel alsof ze met een vuile doek over je lak hebben gewreven!

Maar goed, gedane zaken...

Ik zou in ieder geval niet meer terug gaan, maar je verlies nemen:auw en kijken wat betere opties zouden zijn.
Voor die €175 een mooi pakket met DAP samenstellen, evt ff naar de sloop voor een slooppaneel en lekker zelf aan de slag gaan.:idee
Daarvoor kun je in de toekomst meerdere keren je auto in topconditie brengen, en het scheelt een hoop ergernis!

Er zullen hier op het forum ook nog wel mensen zijn in het Noorden die je daar mee zouden willen helpen. (Ik woon helaas zelf in het zuidelijkste puntje van Nederland, maar ook hier zou je welkom zijn... :D )


Succes er mee


meuh
 
ik zou de naam van dat poetsbedrijf in dit forum vermelden, waarom, als mensen gaan `googelen`deze naam tegenkomt dan zie je in de pagina een mooi linkje dat op deze topic uitkomt, na het lezen ervan zullen mensen denken" het is maar goed dat ik dit ben tegengekomen, ik zoek wel ff naar een ander poetsbedrijf", in ieder geval een die niet door een bekend brillenmerk is gesponsord maar een serieus bedrijf, dit is genaaid worden ipv van gepoetst worden.....
 
zelf aan de slag is leuk maar dan moet je eerst een paar honderd euro uitgeven en vervolgens al lerend je wagen onderhanden gaan nemen.
laat bert uit drachten die wagen nou maar opknappen want hij weet echt wel wat hij doet.
dan kun jij 'm daarna gewoon lekker bijhouden.
doe hem de groeten van mij ;)
 
Zo wat een verhaal zeg, dat kan echt een stuk mooier inderdaad. Maar ja dat kan voor hun niet uit, (voor 175 euro kunnen ze er niet zo veel tijd in steken als wij )

Ik, samen met 2 collega's doen nog wel eens een hobby matig projectje met ons 3'tjes met name voor de gezelligheid

Samen hebben we een flinke voorraad met materiaal, incl extractor en 3 DAP's dus materiaal genoeg

Als je interesse hebt kunnen we wel eens kijken of we iets voor elkaar kunnen doen. Wat betreft groningen, geen probleem we werken er alle drie en wonen in de omgeving
 
anders nodig het bedrijf eens uit hier op 't forum, om even tegengas te kunnen geven, en dan kunnen we ze hier mooi laten zien hoe het wel moet.
 
Ik denk dat je dit resultaat had verwacht voor je 175 euro...

https://forum.Carclean.com/cc_postst4273/Mr-Bullet-Sietze-Ford-Focus-Station.aspx