• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mijn nieuwe projectje, een Rode Nissan Almera, 8 jaar oud!

Even een update. De lak aan de buitenzijde is klaar.

Todo nog:

- Banden
- Velgen
- Trims
- Logo's / Emblemen
- En alles aan de buitenkant wat niet met de lak te maken heeft
 
Wow, topresultaat Tim... :cool: :cool:

Benieuwd hoe Black Hole bevalt op rood... EX-P is sowieso fijn spul, dus dat wil op elke kleur wel denk ik.
 
Grandioos Tim, moet eerlijk zeggen... je geeft mij weer hoop. De hele topic is een feest van herkenning voor me.
Maandag zegt mijn moeder: Mijn auto moet nodig gewassen, er zit hars op. Oei denk ik, dat moet gelijk weg. Dus ik zeg: Ik was hem wel even!
Ja zegt ze nog, de binnenkant mag ook wel eens gezogen...

Nou... het is een Matiz, maar toch ga je haast janken ernaast zo zonde. Achter de rechterspiegel zat zelfs schimmel!
Het hele dak vol harsplekken, van die rode harde dingen. Ik kreeg het er allemaal echt niet af in 2 uurtjes. (in 2 weken ook niet vrees ik).
Ook veel parkeerschade, alle rubbers inderdaad vol rotzooi en superdof. De wieldoppen: tragisch tragisch
Heb nog stukje gekleit maar je mag wel blok van 1 x 1 x 1m nemen, zoveel troep komt er vanaf.
Kan het erger? Nou... kwestie van een deur open doen... M'n moeder heeft een lieve boxer waarmee ze naar het bos en het strand gaat.
Hele binnenkant onder de haren, zand, zelfs wel lege zakjes. Ramen had ze binnen nog nooit schoongemaakt!

Snap die generatie niet, hun huis zijn ze spic en span op maar die dames van 50+, al hebben ze smetvrees... de auto is vaak een rijdende asbak.

Al met al Tim, diep respect voor jou dat je er aan durft te beginnen! Ik heb zelf 2 uur geboent en gesopt en gestofzuigd en beetje opgewreven. Vanaf een meter of 3 zag tie er best mooi glimmend uit.
Moeder was al erg blij, geen hondenharen en lucht meer en hij glom best wel. En ik dacht... kansloos... succes ermee zo! Komt nooit meer goed.
Dus... vind je lef wel bewonderenswaardig! Heel veel succes met de rest van de klussen. En je moeder loopt de auto straks straalvoorbij en vraagt... waar is mijn rode Almera gebleven. Onherkenbaar resultaat!
 
Een topresultaat tot nu toe Tim!
Als je ziet hoe de status van de Almera was aan het begin van je "project" en nu, dan is het echt een wereld van verschil. :)^

Keep up the good work!