• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mijn Stappenplan

msoek

Detailing trainee
4 sep 2011
13
47
Mijn Stappenplan voor mijn nieuwe Dodge Ram 1500 :grinning:


2011-08-21121323-1.jpg


scannen0001.jpg


scannen0002.jpg



Ik ben er wel FF een uurtje of 8 mee bezig.... :confused: , maarja er zijn ergere dingen .. ;)
 
Mooie bak en mooie lijst met spullen, lekker overzichtelijk zo. :ja
(alleen heb je wax en sealant met elkaar verwisseld maar dat wist je waarschijnlijk al wel)
 
Je kan er ook nog een gold pad bij doen dan gebruik je zwart voor de black hole, rood voor de sealant en gold voor de natty's(die echt super is btw!)

Zou je niet gewoon meteen voor de dap 900 gaan? (evt met een leuk aanbiedingspakketje?)

Dries
 
Hallo,

zou ik ook doen : dap900 startersset en extra pads

en ipv de "werkdoeken" een setje van 11.98 euro nemen(3 stuks) van dodo dacht ik??

die pads van megs : heb je volgens mij ook goedkoper (monello?)

s&w zeker houden ,is goed voor heel veel dingen!!(gelijk de 946 ml nemen en ik verdun deze "standaard" al 1/1 :-" )

heb je al 2 emmers van 19 liter ??

misschien overwegen om zeker 2 deliriums te nemen(voor als er 1tje valt in het (strand)zand :ja

Danny
 
Virus zei:
Mooie bak en mooie lijst met spullen, lekker overzichtelijk zo. :ja
(alleen heb je wax en sealant met elkaar verwisseld maar dat wist je waarschijnlijk al wel)

Nee hoor eerst de EXP en daarna pas Liquid Blue.
Vandaag nog wat spullen gekocht bij Carclean in de winkel en gelijk nog even gevraagt.
Maar hun adviseren ook als 1e EXP en dan pas Liquid Blue ! 8d