• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mijn steunplaat van de DAP900 wordt heet

Hi_sven gaat helemaal goed komen bij de demonstratie van zaterdag - stond op mijn lijstje om bij te wonen.

Denders - het stukje van te warme backing-plate bracht me even van mijn stuk. Vandaar de opmerking over de S&W. Polijsten kan ik gewoon in de garage doen dus van zon geen last.

Cordoba - dank voor de toevoeging van het alleen sturen van de machine. Als ik dit zo allemaal lees moet ik het best onder de knie gaan krijgen.

Het is natuurlijk niet zo zwart-wit als nu wordt geschetst, maar heel veel druk heb je niet nodig inderdaad.
Drukken op de machine verminderd de werking juist vaak, omdat de pad geen 'vrijheid' meer heeft om te roteren (en dus minder polijstende werking).
Het gewicht van de machine+het gewicht van de begeleidende hand op de 'kop' van de machine zou voldoende moeten zijn voor een goed resultaat, en niet resulteren in oververhitte backingplate/pad :)

Ik heb idd. wat druk gebruikt, omdat er redelijk diepe krassen inzaten die er niet uitgingen van het gewicht zelf, maar had wel en mooi resultaat. De kop werd ook wel heet en heb regelmatig laten afkoelen, maar blijkbaar niet voldoende. Nu, mijn pad is om zeep en bestel me Dodo Juice Fin pads. Deze zouden een betere warmte afleiding geven

Kompressor is inderdaad geweldig! Al blijft ik de CCS pads ook heerlijk vinden. De nieuwe van dodo zien er inderdaad ook erg strak uit!