• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mini Clubman: wrap verwijderen + detail

Respect voor je werk, zeker in deze temperaturen:-)^

Ik ken hier iemand met een Aston Martin Rapide die volledig gewrapped is voor een event, dus als je wil........:lol

ppffff , dat je het nog buiten doet met dit weer.Maar diep respect voor je werk kerel :-)^

Ben blij dat ik alles gewoon binnen kan doen:lol

@ BrunoV: De teerspetters zitten er inderdaad nog op (althans vermoed ik dat het teerspetters zijn, zwarte vlekjes op de randen van de velgen die er maar niet af te krijgen zijn).

@ VW_Marcel: Ik denk niet dat ik snel weer zo'n klus zal aannemen :P Even bekomen van al dat werk hierna. Een AM Rapide is ook alweer enkele prijsklasses hoger hé ;) ik denk niet dat ik het zou aandurven op zo'n dure wagen ,^^

@ RST-Smurf: Thnx :) Zo'n werkplek voor binnen komt er ooit wel. En door dit soort klusjes buiten te doen ga ik zo'n overdekte werkplaats later nog meer appreciëren ;)

Pedalen kun je ook met een teiltje warme sop eronder en een borstel even snel reinigen ;)

Als ze "versleten" zijn, gewoon even nieuwe halen uiteraard maar weet niet of ze versleten zijn en of er rubber omheen zit, kan het niet goed zien.

Pas op je vingers he.. straks nog lashandschoenen aan :lol

Vandaag weer een uurtje verder gewerkt na de lessen:

Alles is volledig verwijderd nu behalve enkele stukjes onder de lijsten, klinken, ... Donderdag worden de restjes weggehaald, wordt hij gewassen en gewaxed en komt de eigenaar hem terug ophalen :ja

2013-03-26163250.webp

2013-03-26163304.webp

Zo zien mijn duimen er momenteel uit :schaam

Blij dat het grootste werk erop zit :jippie

2013-03-26163331.webp

Project Finished! -> https://forum.Carclean.com/threads/mini-clubman-wrap-verwijderen-detail.11321/#post322358