• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mini cooper s eigenaar

ToFast

Detailing rookie
12 okt 2010
4
0
Ik ben sinds enige tijd eigenaar van een zwarte cooper s en wil aan de slag gaan om mijn swirls eruit te krijgen. Hierop ben ik op het internet gaan kijken en kwam ik op dit prachtige forum uit. Ik zie dat veel van jullie ervaring hebben en hoop dat ik die kan gebruiken om mijn zwarte mini weer tip top in orde te krijgen.

Hoi ToFast,

Welkom hier op het forum! Het handigst is denk ik, als je even wat foto's plaatst en laat weten in welke staat je lak is en wat je wilt bereiken (en hoeveel tijd je ervoor over hebt). Dan kunnen zeer ervaren forumleden je vast een goed advies geven. Succes!

Welkom ToFast, hier op het forum is veel ervaring beschikbaar, waar iedereen echter mee moet beginnen: heel veel lezen. Maak je het jargon eigen, verdiep je in de stappen en middelen en ga vervolgens aan de slag. Pas dan begint het echte leren; door ervaring op te doen ben je in staat om de juiste keuzes te maken.

Welkom hier.

Graag wat meer info en foto`s van de bolide , kunnen we hier ff wat beter helpen.

en natuurlijk veel lezen hier;)

Welkom Cooper s, mooie wagen hoor! Plaats eens wat meer info en we zullen kijken wat je voor je kunnen betekenen :ja