• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mini detail kever 1970

emiel10

Detailing guru
21 sep 2010
1.479
170
Zo, vanmorgen voor de winter even de kever van mijn vriendin onder handen genomen, Heb niks gepolijst, maar puur bescherming voor de winter, omdat de auto (nog) niet binnen kan staan krijgt hij aardig wat voor de kiezen, vandaar dat nu ook het kofferrekje leeg is:

Voor:
P1030550.webp

Vogelpoepje, zat de hele auto mee onder:
P1030551.webp

Daarna gewassen met mothers shampoo, daarna gekleid, en behandeld met mothers sealant en glaze, en daarna de mothers canauba wax.

Dit is het geworden na 2 uurtjes (het chroom moet ik van de week nog doen met chroom polish, maar dat was niet voorhanden):
P1030558.webp

P1030559.webp

P1030563.webp

P1030565.webp

P1030568.webp

P1030570.webp

MOOI!!!
Als mede-kever-owner erg leuk om dit te zien.
Ik wil onze 74-er ergens komende 2 weken aanpakken!

DKBM zei:
Kwijl, kwijl! :jippie Jammer dat je niet gepolijst hebt, maar verder ....... ;) Gelukkig nog wel met de platte voorruit.

Polijten komt na de winter... ging er nu even om dat de auto beschermt is voor de winter, dat was het doel... Maar polijsten id wel goed nodig... Wel een moeilijke auto om te doen met de losse bumpers/rekjes etc. alles rond nergens rechte vakken...

Maar dat maakt het juist weer een mooie auto...

Heb altijd een zwak gehad voor Kevers! Ziet er weer mooi uit zeg! Een maat van mij heeft een 1303S, ook een leuke Kever.

Blijft toch een gelieft karretje merk ik :-b

rij er zelf ook altijd met plezier in...

Maar ben stiekem ook weer blij als ik in de audi stap... Maar zo'n kever heeft gewoon iets.. Rijdt altijd en heeft gewoon een mooi uitlaatgeluid...

Niet helemaal zoals toegezegd:
https://forum.Carclean.com/cc_postsm164181/Hebben-we-nog-wat-gedaan-vandaag-Deel-6.aspx#post164181