Nadat ik vorige week de complete Monello kit had binnengekregen, kriebelde het toch om hem ff te proberen.
Dus een afgeschreven autodeel, in dit geval een deur van een (overgespoten) Golf MK3, een beetje donkerblauw metallic.
Staat, sterk verweerd, was gewoon vaal.
Eerst 2 keer afgesopt en gekleid met de "gewone" Meguiars klei.
Toen kwam duidelijk de (slechte) staat van de lak naar boven, veel swirls en een veel lichte en wat diepere krassen.
Begonnen op een hoekje met Monello Mezzo op de witte LC pad.
Resultaat, best wel wat beter, maar nog lang niet alles.
Hierna Mezzo op de Oranje LC pad geprobeerd, scheelde iets, maar niet heel veel.
Daarna toch maar ff het iets grovere geschut erbij gepakt en dus aan de slag met Inizio op de oranje LC pad (grover heb ik nog niet)
En die boekte echt vooruitgang! Zelfs de diepere krassen moesten er aan geloven.
Na deze testsessie heb ik het gehele vlak 2 maal met Inizio op de oranje behandeld, nabewerkt met Mezzo op de witte LC pad en "gefinished" met Finale op de Zwarte LC pad.
Ik was heel tevreden met het resultaat, dit product werkt erg fijn.
Ik had nog graag ff wat meer willen proberen, maar ik heb momenteel erg last van mijn rug, dus ben maar wijselijk gestopt.
Hier nog wat resultaat foto's:
Ik weet niet of dit show-off waardig is, maar ik wilde het toch ff delen.
Dus een afgeschreven autodeel, in dit geval een deur van een (overgespoten) Golf MK3, een beetje donkerblauw metallic.
Staat, sterk verweerd, was gewoon vaal.
Eerst 2 keer afgesopt en gekleid met de "gewone" Meguiars klei.
Toen kwam duidelijk de (slechte) staat van de lak naar boven, veel swirls en een veel lichte en wat diepere krassen.
Begonnen op een hoekje met Monello Mezzo op de witte LC pad.
Resultaat, best wel wat beter, maar nog lang niet alles.
Hierna Mezzo op de Oranje LC pad geprobeerd, scheelde iets, maar niet heel veel.
Daarna toch maar ff het iets grovere geschut erbij gepakt en dus aan de slag met Inizio op de oranje LC pad (grover heb ik nog niet)
En die boekte echt vooruitgang! Zelfs de diepere krassen moesten er aan geloven.
Na deze testsessie heb ik het gehele vlak 2 maal met Inizio op de oranje behandeld, nabewerkt met Mezzo op de witte LC pad en "gefinished" met Finale op de Zwarte LC pad.
Ik was heel tevreden met het resultaat, dit product werkt erg fijn.
Ik had nog graag ff wat meer willen proberen, maar ik heb momenteel erg last van mijn rug, dus ben maar wijselijk gestopt.
Hier nog wat resultaat foto's:
Ik weet niet of dit show-off waardig is, maar ik wilde het toch ff delen.