• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Moet jij soms opnieuw inloggen?

We hebben vernomen dat sommige gebruikers opnieuw in moeten loggen eens in de zoveel tijd, zelfs als

  • Nee, ik ben gewoon nog ingelogd als ik het forum bezoek.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, soms vergeet het forum mij en log ik opnieuw in.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Niet meer, het forum vergat mij eerst, maar ik blijf nu netjes ingelogd.

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    1
Toevallig nu net nog. Maar... Ik hang op heel veel fora rond, en bij allemaal gebeurd dit wel eens.
Hier inderdaad wel een aantal keer gehad, maar dit is wel over een langere periode verspreid.
 
Ik heb het probleem dat als ik bericht/antwoord aan het typen ben dat er meermaals een 'error bericht' verschijnt.
Kan dit dan weg klikken en verder typen maar als ik het dan wil posten ben ik elke keer uitgelogd.
Na opnieuw in te loggen is het antwoord opgeslagen en is er de mogelijkheid om dit opnieuw te gebruiken of te verwijderen.
Errors en altijd terug inloggen wordt best lastig en irritant uiteindelijk.
 
Hier ook weer zojuist opnieuw ingelogd.
Lijkt vooral voor te komen na een dag of 3 niet hier te zijn geweest.
Bij andere fora geen last van.
 
Vanaf 25-01-15 ben ik lid van het forum.
Heb me toen geregistreerd en ingelogd blijven aangevink.
Is al die tijd goed gegaan tot gisteravond toen moest ik opnieuw inloggen en nu moest ik weer opnieuw inloggen.
Ik gebruik altijd Google Chrome.
 
nu net ik zat lekker te lezen en na 12 min wel ik een leuk antwoord geven op een topic
en toen kan niet weer opnieuwe in loggen :sob:

ps ik maakt me pc elke dag me cookie leeg enz daar zal niet aan liggen ik zit ook op een ander forum en daar heb ik geen last ervan met opnieuwe loggen.

waar legt het aan ?

Gr Fai
 
Een pc is net zo slim als z'n gebruiker toch? ;)

Ik heb in ieder geval nog nooit automatische uitlog problemen gehad, destijds niet op m'n oude iPad en ook niet op de nieuwe iPad.
Pc/laptop durf ik niks over te zeggen. Die ontbreekt hier nog altijd,...