• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mollie stelt zich voor

Mollie

Detailing trainee
6 jul 2009
3
47
Mezelf ook maar eens aangemeld voor het forum.

Hallo, ik ben Sander en sind kort actief lezer van dit forum. Uren heb ik er al op zitten lezen. Wat een uitvinding!
Tja, en dat heeft al geresulteerd in 2 flinke bestellingen bij Tim die inmiddels bijna volledig binnen zijn.
Super service hoor! Klein presentje erbij, telefoontje als er iets niet meteen geleverd kan worden, net dat beetje extra.
Ook als ik het forum lees, niets dan lof voor de mensen die elke keer maar weer advies geven aan newbies zoals ik.

Tja, sinds ik een andere auto heb, ben ik op zoek gegaan naar wat tips om hem toch beter te gaan onderhouden dan mn vorige.
Dat was een Honda Accord (bordeaux rood). En mn nieuwe,....... hoe kan het ook anders, ook weer een Honda Accord (zwart).

Ben al een beetje aan het detailen geslagen met dat wat ik al binnen heb. Mede dankzij het forum denk ik behoorlijk goeie tips op zak te hebben.
En ik vind t nog leuk ook!

Zal binnenkort eens een foto plaatsen als-ie wat toonbaarder is.

Groeten,
Sander