• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello - Artico Magico Snow Foam & Protech lakverzegeling

unobarrenove

Detailing addict
6 aug 2010
68
65
Morgen een Alfa GTV spider ophalen , en dat met de huidige pekel en troep op de weg.
Dat wordt dus een dag alles weer schoonmaken. Nu komt de vraag.....
Nu staat de lak ( volgens vorige eigenaar )in een verzegeling van Protech.... Kan ik de auto voor het wassen in de foam zetten van Monello ( Artico magnico foam), en is deze foam ook veilig voor het linnen kapje ??

Hoor graag
BVD [h=1][/h]

Ja hoor veilig voor alles.

Overigens verwacht niet dat er nog iets van Protech op zal zitten. Ik heb ook persoonlijk ruime ervaring met Protech en het spul houdt niet langer dan een paar maanden.

Zelf ook mijn auto helemaal nieuw (had 76 km toen ik bij Protech aankwam) door Protech laten doen. Bijna 800 EUR aan kwijt maar ik dacht toen nog dat het de moeite waard was. Een jaar later door een andere Protech man in garantie opnieuw gedaan omdat de verzegeling niet correct was gebeurd. Een jaar later was er wel nog iets merkbaar van bescherming, maar toen heb ik de wagen gekleid om zelf te waxen. Veel beter resultaat en stukken goedkoper!

Moet toch toegeven dat het marketing apparaat van merken zoals Protech en Waxoyl wel werkt. Het lukt Protech iig om € 800 te vragen voor een gemiddeld resultaat (zoals ik begrijp van BrunoV) met een gemiddelde sealant.

• Leuk
Reacties: Tim
Dergelijke toepassingen worden omarmd door garagebedrijven.. zit een stukje marge. Inderdaad lucratieve handel