• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Ibrido Wax

Je moet je niet verplicht voelen om de wax te kopen, maar omdat je het zelf leuk zou vinden om deze Edizione Limitata op de plank te hebben staan. Ik denk dat een aantal liefhebbers de wax niet eens zal gaan gebruiken.
 
Een maand heb ik mezelf nu tenminste verplicht. Gelukkig is er nog iets leuks onderweg vanuit de UK.
 
Ik zou 86 willen reserveren. Zal de betaling samen met die voor de DAP-clinic doen.

Gewoon bestellen en betalen in de webshop? Met verzending?
 
Tim zei:
Daar heb je niet overheen gelezen. Vind je de geur en kleur belangrijk, of mogen we dat een verrassing houden?
Persoonlijk wel, maar dat ik mijn eigen afwijking (doet verder toch niks onder van de kwaliteit oid )
Ik heb er alle vrede mee indien het gewoon nog een verrassing blijft hoor !

Wel nog ander klein vraagje: de cijfertjes die in de pot komen de staan, worden dat allemaal 3-cijferige nummers,
of afhankelijk van het nummer:
B.v. 7 / 007 / 70 / 070 etcet ( en 123 blijft gewoon 123 omdat het uit 3 cijfers bestaat
( sorry voor afwijking nummer 2 :-" )
 
Zijn er al wat resultaten beschikbaar van de wax?
Ben benieuwd naar het verschil tussen deze wax en een Do Do Super Natural 2.0.
Zit te twijfelen wat ik moet kopen...
 
Ik heb hem ook al via de webwinkel besteld.
Nummer maakt mij niet zoveel uit, doe maar wat moois.
Hoop wel dat er dan nog één voor mij gereserveerd wordt.
Ben wat dat betreft, super tevreden over de produkten van Monello.

Groeten,
Rob.
 
mk-us zei:
Wel nog ander klein vraagje: de cijfertjes die in de pot komen de staan, worden dat allemaal 3-cijferige nummers,
of afhankelijk van het nummer:
B.v. 7 / 007 / 70 / 070 etcet ( en 123 blijft gewoon 123 omdat het uit 3 cijfers bestaat
( sorry voor afwijking nummer 2 :-" )
Van mij mag die voorloopnul er wel af. Scheelt weer een cijfertje graveren.