• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Ibrido Wax

spijtig dat er nog geen beading/sheeting preview is ook eigenlijk....
en ja geur en kleur? is zeker niet onbelangrijk, maar hij gaat zeker goed ruiken en wss groen zijn (aaaah jaaaa :p)
en de kwaliteit zal wel iets hoger zijn dan een andere wax in die prijsklasse, anders zou tim er zijn schouders niet onderzetten he :)
 
Ik ben eens met Tim!

We moeten de geur en kleur gewoon lekker op ons af laten komen!

Hou gewoon in gedachten, dat een alluminium pot, samen met een Hoogglans zwarte kistje, een top kleur krijgt,....

Dus dat komt uiteindelijk heus wel goed.

Ik zelf wil de geur en kleur niet eens weten 8d
 
Ook bestelling geplaatst..:party:
Ik ging weer maar eens een maand niets bestellen :-"
Nr 25 graag als die nog vrij is.

Nog een vraagje aan Tim..
Ivm de betaling, zo snel mogelijk of wanneer er geleverd kan worden?
 
Ik ben benieuwd naar de redenen van een ieder die besteld heeft met een voorkeur voor een specifiek nummer?

Ik zelf heb nummer 229 gereserveerd. Mijn verjaardagsdatum 22-09. En als vervolgnummer op mijn potje Skull Candy nummer 228.
 
Heb een pot besteld!

Heb voor nr. 222 gekozen...Waarom? Geen idee kwam zo in me op. (had graag 010 gehad maar die was al weg).
Anyway, gaat om de inhoud, nr. maakt voor mij verder niet veel uit.


Greetz Rob aka Vadebo
 
Heb ook meteen besteld. Fijn dat ik even controleerde. Jippie! Wat vind ik het gaaf dat ik bij die mensen hoor in de wereld die straks de eerste serie van deze fantastische wax in hun bezit zullen hebben!:party:

@Tim = --> De vader van Monello Ibrido Wax.
Ik lees in jouw bericht dat een aantal nummers reeds gereserveerd zijn. Tot mijn ontzetting zie ik daarbij ook numero 25 vermeld staan.

Nu roep ik hier al sinds de bekendmaking van jouw Ibrido met groot en overtuigend enthousiasme dat ik graag in aanmerking zou komen voor numero 25. Dit vooral op basis van het uitgangspunt dat wanneer je iets maar hard genoeg roept uiteindelijk ook uit zal komen. (Zo heb ik inmiddels al jaren vaste verkering, een vaste aanstelling, twee lieve kinderen en nog wat zaken).

Betekent bovenstaande vermelding m.b.t. numero 25 dat je die voor ondergetekende hebt gereserveerd?o:)
Of is deze nu voor iemand anders bestemd?:broken_heart:

Indien voor een ander gereserveerd, dan zal ik knarsetandend, binnensmonds vloekend en door mijn tranen heen mijn bestelling moeten aanpassen.:-&
 
nicknameless zei:
Nummer 070 voor mij graag.

En waarom? Aangezien ik in Den Haag woon en die netnummer 070 heeft :grinning:
Uit geloofsovertuiging heb ik vernomen dat 070 niet bestaat,belieft U in die plaats nummer 69?
 
Zo ook maar besteld, dat maakt drie orders voor vandaag, 2 heb ik er al afgehaald. Nu maar even een tijdje niks meer bij bestellen.