• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Ibrido Wax

Aan de verpakking gaat het niet liggen zo te zien;)

Tim ==> Vandaag de opening van andere waxpotjes opgemeten:

SN plastic 72 mm
Purple Haze 78mm
Collinite 915 80mm
Fuzion 94mm

Ik dat je dus met een 85 mm prima uit de voeten kunt.:ja
 
Ja ja ik doe ook mee. Maar wat ik me afvraag is of er ook een navul service gedaan word, als deze pot leeg is (niet dat het snel zal gebeurden). Is het dan gedaan met de pret of ???
 
Das een goeie idd, ik zou dat denk ik ook wel willen, ben wel een beetje verzamelaar, maar ik koop het niet om te laten wegstoffen.

MK-us, yw;)
 
chost10 zei:
Ja ja ik doe ook mee. Maar wat ik me afvraag is of er ook een navul service gedaan word, als deze pot leeg is (niet dat het snel zal gebeurden). Is het dan gedaan met de pret of ???

Omdat het een custom made wax is, en geen mainstream wax (dus een wax die elke maand van de band afrolt), zal navullen ook een klus worden.

Het is dus ook nog niet vanzelfsprekend dat we dit aan (kunnen!) gaan bieden, maar we zijn ermee bezig om op een vast tijdstip in te toekomst een navulperiode te organiseren, in deze periode moeten dan alle lege potten verzameld worden en deze worden dan in één keer nagevuld.

Maar of dit gaat lukken is nog niet zeker.
 
Tim, gemeten maten zijn de binnenmaten nav jouw post #498
Alleen heb ik bij de 915 de opening gemeten.
 
TeaserIbridopot.jpg