• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Ibrido Wax

Je bedoelt vast lezen....Ga het topic eens terug lezen dan. Een bril hoef ik niet,.want ik ben gelaserd ;)
 
Pot ziet er goed uit, misschien even langs een andere wax pot fotograferen om een referentie te hebben?
 
Snitser zei:
Je bedoelt vast lezen....Ga het topic eens terug lezen dan. Een bril hoef ik niet,.want ik ben gelaserd ;)
Het staat inderdaad al op een pagina of wat terug! De focust ligt nu op de pot....de inhoud wordt getest in de fabriek zoals Tim zei ;)
 
Sneak Preview 2:
ip5a.jpg
 
Ik vraag me af wie de bodem als eerste gaat zien van deze pot in real life :D

Erg strak potje!
 
Wat maken we ons toch allemaal druk om een potje... :-b

Maar bestaat de pot zelf nou uit twee losse delen (bodemgedeelte met daarin een 'ring' waarop het deksel wordt bevestigd)?
 
Dat heb je goed gezien, en dit heeft weer te maken met de binnenrand die groen geanodiseerd wordt. De uiteindelijke ring wordt onder druk vastgeperst in de bodem.
 
Sneak Preview 3:
Hieronder zie je een aantal voorbeelden van hoe het deksel ingegraveerd gaat worden. De linker variant heeft onze voorkeur.


ip8i.jpg
 
De rechts kom in mijn ogen te goedkoop over ( beetje a la 'dat dremel ik er ook wel effies in' )
De middelste en de linker zijn vrijwel identiek, met uitzondering dat de middelste diepere / hardere lijnen heeft
( zit mijns inzien op het randje van goedkoop ( voor zover kan beoordelen met $#$#videokaart/beeld alhier ))

Mijn voorkeur gaat dat betreft ook naar de linker: mooie dubbele lijnen, goed zichtbaar/leesbaar en niet te 'playmobiel/ferm-achtige' ( kan even niks ander bedenken )

Wel even slag om de arm, geen idee hoe het gaat ogen als hij geanodiseerd + geborsteld is
( wellicht dat dan middelste wel beter zou zijn qua zichtbaarheid, al ben ik wel van mening dat het er wel op moet staan maar niet te blingbling moet worden en dus gaat afleiden van het geheel )