• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Ibrido Wax

Je hebt gelijk Tim, zo beter? :p
4c853dbd.jpg
 
@Tim: allereerst bedankt voor het toesturen van de sample.

@forumleden: heb de pot aan een grondig onderzoek onderheven en kan maar 1 conclusie trekken:
Waanzinnig mooi en van een hoogwaardig niveau ( CC standaard ) vervaardigde pot.

Embryo3.jpg


Edit: zojuist toestemming gehad om tevens het zwart gelakte doosje er ook bij te mogen plaatsen :party:
 
@Tim, ik wil heel graag de Fuzion en SN op de tweede plaats, maar deze wint het qua uiterlijk al van de beide waxen;)

Pffffff:confused:,
 
echt een hele mooie pot! heel massief ]d~^

is dat doosje van MK-us de echte? strak hoor :heart_eyes:

ik zag de foto al op twitter voorbij komen vanmorgen :heart_eyes:

Fuzion of ibrido:weetniet
 
Ziet er leuk uit Tim!:)^

Maar wat mij opviel is dat hij toch wat smal overkomt.
Iig smaller dan op de eerder geposte puzzel-foto.
Is hij qua afmetingen te vergelijken met een 200ml Dodo Juice pot?
 
Het doosje van mk-us is niet de echte. ;)

@Eelco, de pot is redelijk groot, de pot heeft een diameter van 9,5cm. Dat is meer dan een Dodo pot denk ik? Hij is in ieder geval helemaal in verhouding met de 3D render tekening.

Even op een rij zetten:

IbridoTech1.gif


IbridoSample1.jpg


Ibrido1.jpg


Ik denk dat de foto van de eerste pot een beetje vertekent, want hij lijkt namelijk niet de verhouding te hebben van de lijntekening, en dat moet hij in ieder geval hebben.

Ik denk dat de uiteindelijke pot wel iets hoger is geworden dan de 3D render-tekening.
 
Zo lijkt het al iets anders idd, vertekend idd wel wat zonder het logo op de zijkant van de pot en de o-ring onder het deksel, daarmee lijkt hij wat wijder.

9,5cm is volgens mij idd wel mooi ruim, ik gok tussen een 250ml Dodo en Fuzion pot qua formaat, zal ze morgen eens opmeten.
Ik meende dat een concorso padje 10 cm is dus dat lijkt me wel te doen met een opening van ong. 8,5-9 cm