• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Ibrido Wax

De eerste samplepot is gemaakt. Deze pot is nog niet geanodiseerd en mist nog het logo bovenop, maar geeft heel, heel goed beeld van de kwaliteit:

IbridoSample1.jpg

Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar ik zag zojuist de foto en dacht: WAUW! 8-()) 8-o

Ik heb nog geen idee, maar volgens mij niet veel. Het is natuurlijk aluminium en nu nog leeg van binnen. Zo te zien heeft hij hem ook makkelijk in zijn hand en ziet het er licht uit.

De ontwikkeling van de wax is gereed, het wachten is nu op het gereed zijn van de potten, daarna kunnen ze gevuld worden. De definitieve versie van de wax is nog niet door ons in gebruik, maar wordt momenteel door de fabriek zelf getest.

Tim zei:
Het is natuurlijk aluminium en nu nog leeg van binnen. Zo te zien heeft hij hem ook makkelijk in zijn hand en ziet het er licht uit.
Het is natuurlijk ook geen enorm grote pot.
Ik neem aan (gezien de oplage van 250 stuks) dat de pot gedraaid wordt of via een ander verspanend proces wordt gemaakt. Dan zal de wanddikte wat groter zijn dan bij massaproductietechnieken.

Komt het volgnummer ook nog op de pot of komt dat op de verpakking of een certificaatje o.i.d.?
Als op de pot: waar ergens en hoe?

Pot ziet er zeker mooi en uniek uit voor een wax!

Nummering zou ik lekker op een papiertje laten staan... maar dat is een CC ;)

Soepergrover zei:
Het is natuurlijk ook geen enorm grote pot.
Ik neem aan (gezien de oplage van 250 stuks) dat de pot gedraaid wordt of via een ander verspanend proces wordt gemaakt. Dan zal de wanddikte wat groter zijn dan bij massaproductietechnieken.

Komt het volgnummer ook nog op de pot of komt dat op de verpakking of een certificaatje o.i.d.?
Als op de pot: waar ergens en hoe?

De wanden zijn ongeveer 3mm tot 5mm dik.

Het volgnummer komt onderop de pot te staan en wordt gegraveerd. Certificaat wordt momenteel overwogen.

nummering zou ik onder het logo erin frezen...
bv. 2 / 250

Edit, tim was me nét voor..
Onderop de pot is ook prima tuurlijk :party

Enerzijds vind ik dat deze (nog) niet te leveren wax echt enorm gehypt wordt... :no

Anderzijds wil ik 'm nu ook al echt graag bestellen... :schaam

:-d