• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Ibrido Wax

Nu spreek ik natuurlijk geen Italiaans beste Tim, maar heb het er uit beleefdheid natuurlijk wel bij vermeld rechtsonderin. Was even zoeken.

Dit bericht vooral omdat ik gisteren al schreef dat je de mijne klaar kunt zetten en dat ik de betaling in orde wilde maken.:D
 
Oke oke, ik heb me verschreven. Had natuurlijk glaNsverstekers moeten zijn. Wel leuk gevonden om Carglass weg te houden.
En inderdaad is het artikelnummer ook gewoon van een ander product. Was makkelijk te wijzigen, maar had er even de tijd niet meer voor.

Leuk dat er toch in ieder geval twee forumleden hebben bekend even op de website gekeken te hebben of ie er al is. (Dank voor eerlijkheid). Dat was ook eigenlijk een beetje de bedoeling. Het topic hot houden en lekker de eerste te zijn. (Van iets wat nog niet te bestellen is).

Dank voor de leuke reacties. De tekst die er bij de echte komt zal vast vele malen aansprekender zijn (we leggen de lat lekker hoog).

Ik droom alvast een beetje van mijn toekomstige Ibrido, nummer 25.

Aficior
 
hmmm, ook d'r in gestonken....damnt krijgt mijn meisje toch weer gelijk......gekke verslaafde noemt ze me als ik weer eens aan de potjes loop te ruiken....
Italiaanse tekst is bdw wel goed gevonden

é addicted truffatore w^^w