• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Raffini Spruzzo Inspection Spray <=> 100% Isopropanol ?

Juffer1

Detailing guru
Tester of Bling
27 okt 2008
3.130
193
46
Harderwijk
Vandaag een pakketje binnen gehad via Ebay met daarin carbon folie (3M DiNoc).

Nu staat er in de handleiding dat ik het desbetreffende deel (plastic kap) moet ontvetten met spiritus of Isopropanol.
Kan ik hier de Monello Raffini Spruzzo - Inspection Spray voor gebruiken als Isopropanol of kan ik toch beter een fles spiritus gaan halen ?

Ik kan namelijk nergens achterhalen of de Raffini Spruzo 100% ook echt 100% isopropanol is ofdat er nog andere toevoegingen inzitten.

De delen zijn trouwens al gereinigd met APC 1:10 en daarna afgespoeld.

Gr. Arjan

Arjan,

Als zeist niet te ver weg is heb ik nog wel een litertje IPA(100%) staan die je voor weinig mag hebben

Zeist komen Arjan en ik bijna weekelijks (verlengde slotlaan) ,^^

Arjan gaat straks eerst een klein deel proberen, mocht dat niet lukken hoor je het van ons.

Bedankt voor het aanbod !

Ik zou in elk geval de Spiritus laten staan. Spiritus laat 'blauw' achter. Test maar eens op ramen. Met ISO kun je streeploos en vlekloos werken. ( 50-50 basis met gest. water ) ... Succes.