• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Vetro Bianco uitgeprobeerd!

Audi-A1

Detailing rookie
13 mei 2013
41
0
Na de goede berichten op dit forum een VB ruitendoek aangeschaft en vandaag voor de 1 e maal geprobeerd. Als vergelijking dit gedaan met een standaard MF doek. Waar de standaard doek me zwaar in de steek liet deed de VB dat niet. De standaard doek kreeg de ruiten zeer slecht droog terwijl de VB dit wel subliem deed. Het blijkt maar weer eens dat er zeker veel kwaliteitsverschil zit in een standaard MF doek van bv de Action of een doek waarvoor je wat meer betaald maar dan ook doet wat hij moet doen.

Voor mij is de VB een perfecte doek die heel goed aanvoelt en doet wat er van verwacht word.

Als ik een cijfer mag geven een 9+
 
Dat er een wereld van verschil zit tussen goedkopie doekjes en die van Carclean kon ik je zo ook wel vertellen ;) Maar zonder gekheid; fijn dat je er blij mee bent.
 
Goede doeken zijn inderdaad erg fijn! Ikzelf ben intussen ook volledig over op Monello doeken omdat ze gewoon super werken.:)^ Top dat ook jij zo tevreden bent!
 
Het klinkt misschien gek, maar dit is werkelijk 1 van mijn favoriete Monello-producten. Ik heb ondertussen heel wat zogenaamde "glasdoeken" getest, maar geen enkele kan tippen aan deze. Heb er 1 van Dodo, maar deze is te klein voor mij. Daarom dat ik de Vetro Bianco net zo geweldig vind. Goede kwaliteit, jiuste kleur (goede controle mogelijk) en helemaal de juiste afmetingen zodat je niet na elke ruit een andere doek nodig hebt. :)^
 
Goed om te lezen. Ik zie altijd nog pluisjes als ik de ruit heb afgenomen.
De VB staat op m'n lijstje.
 
Ik heb deze ook bij een bestelling gekregen als verrassing (waarvoor hartelijk dank!)
En het is inderdaad een geweldige doek voor de ruiten :)^
 
Vetro Bianco is voor mij momenteel DE ruiten doek.
Werkt echt perfect, en geen pluisjes of gevoel dat de doek veels te dun is.
Ideaal!
 
Goed te horen dat ik de juiste keuze gemaakt heb maar heb inmiddels wel allang door wat mijn favoriete spullen zijn en ongeveer moeten zijn voor mij persoonlijk! :rules
Deze doek dus laatst speciaal voor de ruiten besteld, zal hem morgen eens gebruiken.