• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello washmitt neemt nauwelijks water op

Timm

Detailing guru
26 mrt 2011
1.734
173
Duiven
Ik heb kort geleden een monello washmitt aangeschaft aangezien mijn lamswollen mitt slechter begon te worden.
Echter waar ik nu tegen aanloop is dat de monello washmitt nauwelijks water op neemt, waar de lamswollen mitt veel water opneemt en fijn over de lak glijdt.

Is hier iets aan te doen ? De mitt wassen of behandelen met een speciaal goedje ?

Nee, microvezel mitts nemen altijd veel minder water op dan de wollen varianten. Wel wordt de mitt na een paar keer gebruiken een stuk soepeler.

De mitt neemt wel voldoende water op, maar minder dan je gewend bent. ;)

Zoals Tim zegt; wollen mitt neemt een stuk meer water op. Mkjn Wookie neemt zo waar een halve emmer op waar een mf mitt maar een paar kopjes opneemt.

Bedankt voor de reacties, binnenkort maar weer een wollenmitt bestellen dat bevalt beter.