• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello!

Mark1986 zei:
Schudden voor gebruik :) Maar ik snap je gedachte gang.. want als je hem voor de 10de keer open mt.. blijf je schudden enzo.

Dat qua schudden zit wel wat in. Denk dat je dat eerder zou vergeten. Maar tis lastig, als er nog 20% vulling erin zit.

En qua rust.....wil graag in mn ritme blijven :D

Beetje flauw om over die filmpjes te beginnen jongens. Blingmaster had problemen met z'n software en daar heeft Blingmaster volgens mij niet zoveel kaas van gegeten anders zou die nog wel bij Informatique werken :-b

Ik vind het kleidoosje niet meer terug in de shop ... :'( Kan dit kloppen? En wanneer wordt het doosje met klei verwacht?

Ik heb vernomen dat er wat problemen zijn met het doosje.

Bert zei:
De boven- en onderkant zijn behandeld met een speciale siliconenlaag, waardoor je klei niet blijft plakken. ]

Daar zit em het probleem. Er bestaat géén lijm om siliconen te lijmen. :-/

Evenals teflon, nylon, polyethyleen en polypropyleen. Dit zijn de 5 dingen die niet te lijmen zijn, alleen mechanische binding is mogelijk.

Een simpel trucje om erachter te komen of een product van dit materiaal gemaakt is, is om een koper draadje te verwarmen en deze tegen het materiaal te houden.

Ruikt het naar kaarsvet, dan valt het absoluut niet te lijmen.

Het zijn inlays die aan één kant behandeld zijn met een siliconenlaag, de onderzijde heeft het dus niet. Maar de fabriek heeft met vier kleine puntjes de inlays proberen te verlijmen en dat was dus niet sterk genoeg. Er worden nu nieuwe inlays gemaakt, maar levertijd onbekend. In de tussentijd het doosje offline moeten halen.

PE en PP is wel te verlijmen, wij hebben daar zelf lijmen voor.

Heb je nog doosjes liggen waarvan de inlay opnieuw verlijmd moeten worden Tim?
Anders neem ik de volgende keer dat ik langs kom wel wat mee, om te verlijmen.

PE en PP zijn 2 van de 4 dingen die slecht of nauwelijks te verlijmen zijn.

Ongetwijfeld zullen er wel speciale (kostbare) lijmen voor zijn, maar met de gangbare huis-tuin en keukenlijm vallen deze niet te lijmen.

In mijn foam doosje heb ik foam geplakt. Moet zeggen dat dat goed werkt. Mocht je dit willen proberen Tim kan ik je wel wat foam opsturen. Foam is te verlijmen met bison tix.

Hoi even vraagje omtrend Inizio forza:

Ik wil het product aanschaffen maar bij de uitleg van dit product staat in schuine letters:
"Inizio Forza heeft 25% meer correctiekracht dan de normale Inizio en geeft eveneens een betere 'finish'"
Nu de normale inizio waar staat die? of is dit product niet meer te koop en is het enkel inizio forza nu

Op dit moment is onze microvezelfabriek druk bezig met de productie van onze eerste Monello microvezellijn!

In het laatste kwartaal moet deze lijn beschikbaar zijn.

We hebben een washandschoen, een 'Bone' spons, een droogdoek, een kleine microvezeldoek voor algemene klussen, een plush doek en een grote plush doek laten ontwikkelen. De doeken komen per stuk, maar ook in 3-packs (muv de droogdoek).

Op facebook hebben we een preview gezet van een van de labels. ;) Omdat we met Monello lekker eigenwijs zijn, krijgen de doeken ook Italiaanse namen. :party

Zodra we meer duidelijkheid over de planning zijn we van plan om een pre-order kitje te maken waarin alle 3 packs zitten, de mitt, de spons en de droogdoek.

Schrijf je reactie...