• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello!

Zojuist nog de kast open gehad met de gedachte dat ik doeken zat heb :-/
Maar als ze leuke namen hebben, ...
Bavaglino vind ik wel wat, voor de knoeiers onder ons ;)

Hans

Mijn delirium droogt de laatste tijd niet meer hoe die zou moeten drogen, ik wacht wel even op de nieuwe monello drogert.
Ben benieuwd of ie even goed is, maar daar kan ik wel vanuit gaan denk ik.

Hahaha, dat heb ik met mijn Miracle Dryers (die doeken waar je nog maar weinig over hoort, maar destijds toch enorm in waren,...)

Merk ook dat ze minder worden, misschien leuk idee om dan inderdaad zo'n pre-order kitje aan te schaffen!

Heb ook nog nooit zo'n microvezel spons gehad, dus kan ik die dan ook direkt uit proberen. 8d

oeh zon kitje ga ik ook cker bestellen!

Hoe zit het met de andere producten die in de making waren? Klei en detailer spray bijvoorbeeld
Geen ongduldigheid ben gewoon benieuwd!

Jacco89 zei:
Hoe zit het met de andere producten die in de making waren? Klei en detailer spray bijvoorbeeld

De detailerspray wacht op de fabriek die de sprayers maakt. De sprayers zijn volgende week gereed en worden dan op de boot gezet. Maar de totale planning kan daarom dus nog een paar maanden duren.

RedCat zei:
Maar als ze leuke namen hebben, ...
Peluche Verde bijvoorbeeld. :-"

De maten van de doeken zullen trouwens ook niet standaard worden, we proberen ook daarin net iets meer te doen.. Alle doeken worden standaard uitgevoerd met een satijnen rand.

Je weet wel hoe je je publiek enthousiast moet maken en houden Tim!

Allemaal leuke nieuwtjes weer, ben dan ook zeer benieuwd!

Wat zijn de toekomst plannen? nog een shampoo en een glaze?

Hee pssst:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Laatst bewerkt:
Mooi, dus de logische vraag: Wanneer .... ? ;) Er ligt namelijk nog een bestelling van me bij jullie te wachten om op te sturen ...

Schrijf je reactie...