• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello!

geleend uit het carcare kadobon topic van koen.

img6049.webp

Goed gespot. Finale zal snel volgen met de nieuwe verpakking. Inizio zal iets achter blijven, dat heeft ook te maken met een herlevering vanuit de fabriek. Uiteindelijk zullen alle flessen van Monello zwart worden, ook toekomstige producten.

:-)^

Zelfs aan de details denken jullie.

Zit er een flipdop op? zo'n zelfde als Dodojuice?

Zie ik het trouwens goed dat de pads van autogeek.net komen?
Dit heeft te maken met de nieuwe polijstpads die komen? (Handpads zijn al CCS loos :))

@Tim,
Dat vermoeden had ik al :)
Komt wel weer goed met de nieuwe monello pads :)

@markus,
klopt.
na het zien van jouw antwoord, heb ik besloten het aan te kondigen in dit topic w^^w

De Monello polijstmiddelen zouden toch eigenlijk al vanaf het begin in zwarte flessen geleverd worden?
(iets met een misverstand bij de fabrikant ofzo; kan me herinneren dat er nog nieuwe labels gemaakt moesten worden)

[edit] Marcus, je link doettutnie.

@Soepergroever,

als je de link aanklikt ben je uitgelogd.
dus even opnieuw inloggen op de link, en dan de link opnieuw openen hier :cool
Zoveel byzonders is de link overigens niet.

Ehm, werd even getriggerd door de nieuwe-dingen-van-Dodo post van nicknameless.
Ik zag in het lijstje met nieuwe spullen ook de Monello Edgeless Soft Foam Hand Applicator.
Is daar een foto van beschikbaar?

(of zijn dit de reeds bekende gele carclean foam applicators?)

De kleidoosjes zijn binnen!
claybox700.webp

Dit handige, robuuste en grote kleidoosje kun je gebruiken om je klei in op te bergen.

De boven- en onderkant zijn behandeld met een speciale siliconenlaag, waardoor je klei niet blijft plakken. Door het doordachte formaat kun je hier makkelijk 200 gram klei in opbergen in één of meerdere stukken!

Het doosje heeft een chique uitstraling en bovenop het deksel is het Monello logo afgebeeld.

Afmetingen: 12x12x4,5cm

Verkoopprijs inclusief BTW € 5,99

De doosjes inclusief klei verwachten wij over een paar weken.

Mmmm, mooi hebbe-ding. Maar net m'n bestelling ontvangen vandaag :| . Onmiddellijk op m'n verlanglijstje plaatsen ;) .

PS: blijkbaar nog niet in de shop ...

Ik gebruik de Mezzo al als nieuwe fles, stukken beter als de oude variant. Wat ik echter mezelf afvraag, maar dat zal vast wel een reden hebben;

Waarom zit dop niet aan de onderkant, beetje mayofles idee?? Dan kan je gelijk knijpen en komt er ook daadwerkelijk wat uit. Werkt denk ik ook sneller en kan je sneller doorgaan??