• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello!

Leuk dat monello een eigen site krijgt of het echt een voordeel is, dat weet ik niet? Uiteindelijk kon je alle informatie over de monello producten toch ook al op carclean vinden?
Ook moet ik madhouse ergens gelijk geven, ook mij doet het een beetje te druk aan. Mij storen vooral de groene vlakken onder de producttypes, deze kunnen wat verfijning gebruiken.
Ook zou ik het geheel van de website centreren en in een kader (wit?) zetten, nu stretcht het nogal ver, zeker over men 24" monitor.
Maar ach, het zijn details, de site zit goed in elkaar en Bert kennende zal die tegen het komende seizoen erg netjes worden.

Ik mis nog wel een belangrijke functie:

online bestellen, deeplinken en/of doorlinken naar Carclean?

Ik zie alleen waar je het kan kopen....

'Probleem' daarmee is dat je wordt doorverwezen naar de hoofdpagina van de webshop en daar wordt je min of meer aan je lot over gelaten.
Zo van: "zoek maar uit waar de producten staan"

De meeste forummers zullen de weg wel vinden in de webshop, maar een persoon die voor het eerst spulletjes wilt kopen misschien niet.

:weetniet

Dat is een goede, we gaan kijken of we door kunnen linken naar de juiste pagina's.

@Rodders Monello wordt niet alleen door ons verkocht. Dat het door ons bedacht wordt, houdt niet in dat wij het alleen hoeven te verkopen. ;) Op alle flesjes staat bovendien www.monello.nl

We gaan het uiterlijk en de rest nog finetunen, komt in orde.

Zit wel wat met een tweestrijd. Je kan de monello producten kopen bij carclean en in België. Koop ik de producten dicht bij huis of ga ik voor mijn favoriete webshop ;)

nicknameless zei:
'Probleem' daarmee is dat je wordt doorverwezen naar de hoofdpagina van de webshop en daar wordt je min of meer aan je lot over gelaten.

Deeplinks bij de dealers zitten erin! :cool

*edit*
rodders zei:
Ook moet ik madhouse ergens gelijk geven, ook mij doet het een beetje te druk aan. Mij storen vooral de groene vlakken onder de producttypes, deze kunnen wat verfijning gebruiken.

De kaders zijn nu subtieler en minimalistischer gemaakt.

Sorry, maar de site is voor mij niet prettig om te lezen.
Dit komt door de donkere achtergrond, kleur letters en grote van letters.
Maar ja is wel in de stijl van Monello.

Schrijf je reactie...