Ik doelde inderdaad ALLEEN op de polijstmiddelen.Dibbuz zei:Dus de Monello klei, wax en doeken komen bij Menzerna vandaan? :no
Complete onzin, wat bij Menzerna vandaan komt zijn alleen de Raffini polijstmiddelen.
Mijn achterliggende gedachte was dat Menzerna van origine een Duitse firma is en zich in eerste instantie had gericht op de Duitse lakken...Dibbuz zei:Maar complete nonsens dat ze alleen voor VAG lakken ontwikkelt zijn.
Tim hoe gaan we aan een pot Ibrido speciale editioné (schrijf ik het zo goed?) komen?Tim zei:Er komen 20 stuks hoogglans potten van Ibrido beschikbaar voor de liefhebbers. Het recept is dus hetzelfde! :ja
Paulus de Boskabouter zei:Voor dezelfde prijs Tim?
mennoGTI zei:Maak er een veiling van!
Dan kan er van de opbrengst tenminste 1 pot richting RogierV12. ( Onze Ibrido junkie Sorry Ambassadeur)![]()
Soepergrover zei:Dan heb ik slechts een gewone-exclusieve pot Ibrido...
madhouse zei:Welke polijst middelen kan ik dan het beste nemen van Monello voor mijn Punto (hier en daar hele lichte swirls) en een Citroën Saxo (wat meer swirls maar niet overdreven diep). Moet ik ze dan alle 3 nemen? Of is een ander merk dan meer geschikt?
Dibbuz zei:Voor swirls heb je in 90% van de gevallen genoeg aan een oranje pad en Mezzo, soms is een 2e hit nodig. Zodra je lakdefecten hebt die in de schaduw zichtbaar zijn, dan moet je al snel aan de Forza.
madhouse zei:Niet eerst met Mezzo en dan afbouwen met Finale? En zo ja, welke kleur pad voor Finale?
Vanaf nu kun je aan het soppen: https://www.Carclean.com/product/Monello/Lavare_500ml_MLS0105_102185Bartezzz zei:Carclean.com(facebook) zei:Monello Lavare Shampoo wordt op dit moment geproduceerd!
ben benieuwd!