• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello!

Gisteren voor het eerst de shampoo van monello getest.

Ben erg tevreden met de shampoo deze heeft mooie schuimlaag waarmee je veilig het overgebleven vuil van de auto kan wassen.
De geur van de shampoo is ook lekker en ruikt naar sinaasappel als ik me niet vergis.
Pompje is erg handig voor het doseren.

Hiervoor had ik eerder de PB slick & suds proefmonster gebruikt vond deze ook erg goed en deze shampoo doet hier zeker niet voor onder!

Ik heb nog niet veel ervaring met verschillende shampoo's maar volgens mij is het een topper!

Dit staat op de site: Uitgerust met een 2ml doseerpomp. Mengverhouding: 16 ml shampoo per 10 liter water.
Dus reken maar uit.:rules

Zonet de aanbiedingenmail gekregen oei oei!

De Monello Ibrido komt ook in een Kunstof pot! Die zat dus altijd verstopt in dat zwarte zakje,... Nu wel heel benieuwd naar hoe dat potje er uit ziet...

Ook staat erbij dat de huidige Limited Edition ibrido eigenaren een voucher krijgen met 25% korting op aanschaf van een plastice pot. Ze weten het wel weer in ons schootje te werpen zo :lol

Eind maart is het mijn verjaardag, lijkt me een mooi verjaardags cadeautje om een potje Ibrido Hybrid Car Wax te krijgen (eventueel men eigen cadeau te doen :lol )

Mooi dat die ook in een plastic pot komt, want nu schaf ik m zeker aan met de shampoo samen, bedankt CC.
Toevallg een foto van de pot?

Nu zou het nog heel mooi zijn dat er een detailersbag komt van Monello, zodat de Monello´s mooi hier in kunnen. (ik weet dat dit iets zou zijn voor de langere termijn, maar het zou het echt afmaken)

De Ibrido in kunststof is hier van harte welkom als aanvulling op de Limited.
Krijg nog heel wat voertuigen te doen de komende tijd.
Enne.....de gepolijste versie is wel heel erg aantrekkelijk.........

Ach, die komt er ook!

Oei oei ,^^

Komt er ooit ook nog eens iets als een soort van "glaze" uit de pijplijn?

Dit omdat de Ibrido al iets heeft als zijnde wax en sealant samen, alleen kan er naar mijn idee nog wel iets tussen. Lijkt mij een leuke tussenstap tussen het polijsten en waxen in.
De wax zie ik en daar is die ook wel een beetje voor bedoeld als een wax/sealant.

(Zal ik maar niet zeggen, dat ik een beetje ben uitgekeken op de glazes van nu. Maar toch nog op zoek ben naar iets nieuws.) :lol

Schrijf je reactie...