• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello!

Toch blijf ik het een vreemde verpakking vinden foar een foamlans,...

Waarom zo'n groot stuk metalen/plasticen ding in zo'n doosje stoppen welke half open is d.m.v. een doorzichtig stukje dun plastic.

Ook mis ik nog een soort van verpakkingbescherming a la modelautoverpakking zeg maar waar de eventuele "foamlance" in zou gaan passen,....

Dat het flesje en het sprietje er los bij in zitten snap ik maar dan lijkt die me toch nog wel klein,....

Alhoewel de auto op de zijkant wel zoiets doet vermoeden inderdaad.
 
@ Jeroen, tja het zou een beetje een groot doosje kunnen zijn voor een foamlance. Tenzij Tim en consorten hebben verzonnen om er een fijn extra foamreservoir, of een flesje foam bij te doen. Geen foamlance maar een foamkit zogezegd.
 
Voor de non Facebookers onder ons:

Facebook Monello zei:
Drukproef Monello mengfles 250ml. Simpel maar erg welkom en doeltreffend!
858474_356415007804630_810952915_o_zpse9e271ea.jpg


Edit: plaatje verkleind via m'n eigen photobucket. Origineel is een beetje groot :eek:)
 
He die fles heb ik ook gekocht... De 250ml, 500ml en 1000ml. Benieuwd voor welke prijs ze hier komen ,^^
 
Ziet er prima uit ja! Vind zelf alleen een 250ml fles te weinig en zou minimaal een 500ml fles willen zien hier redt het meestal niet met 250ml en zou dan tussentijds moeten hervullen. Maar misschien praat ik voor mijn beurt:-"
 
Is er nu al duidelijkheid over die teaser op Facebook van dat wazige Monelloprodukt?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat dit nou precies was.
 
Zie entry #720:

BlackPassat;316131 zei:
Als ik me op Facebook of Twitter aan moet gaan melden om de laatste nieuwtjes te horen dan pas ik daar mooi voor. Als het niet de moeite van het publiceren op de site waard is, dan hoef ik het niet te weten.

Maar ik ben evengoed wel nieuwsgierig natuurlijk.
 
Goed visweer!:grinning:

Just a joke Johan, ik had je bovengenoemde post gelezen en wist dat je niet zo van de Facebook bent.
 
Haha zeker goed visweer Eelco; ze happen best.
Ik zou het wel horen hoor van BPJ als er wat te melden was. Die loopt de halve dag met zijn I-pad rond, en volgt Carclean op de voet op Facebook.
 
*kevin*;317606 zei:
Ziet er prima uit ja! Vind zelf alleen een 250ml fles te weinig en zou minimaal een 500ml fles willen zien hier redt het meestal niet met 250ml en zou dan tussentijds moeten hervullen. Maar misschien praat ik voor mijn beurt:-"

Er komt naast de 250ml fles ook een 700ml fles. ;)
 
Ik hoop dat ze er snel zijn want dan kan ik eindelijk afscheid nemen van mijn lege extran pet flesjes:grinning: Al werken deze perfect...ook bij de meest zure rommel.
 
Mooi en handig ontwerp CC, kunnen deze ook op de autobrite foam sets worden gebruik?