• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello!

Tim;348216 zei:
De Monello tassen komen niet voor Kerst op voorraad. Om dat te kunnen realiseren moesten we $ 1050,- extra betalen om 60 tassen hier volgende week te krijgen en dat was een beetje te gek.

Al enig idee wanneer deze beschikbaar gaan zijn? M'n vrouw zou mij graag haar kerstcadeau willen geven ;) .
 
OK bedankt voor de info. Ik heb haar al wel gezegd dat ik er nu 2 wil, aangezien ze haar kerstcadeau veel te laat heeft gegeven! Bedankt CC ;) .
 
Ik voel een voordelig totaalpakket aankomen ... :-" . Op die manier zou ik het misschien nog voor mekaar krijgen. (Liefste , je had toch gezegd "Kies maar 1 artikel uit je favoriete webshop ...?" ) ;)
 
Ik ben nog even aan het brainstormen, maar we willen zeker iets leuks gaan doen. Misschien een speciale introductieaanbieding voor de eerste 100 kopers bijvoorbeeld.
 
super goed nieuws

toegevoegd aan winkel mandje als we nu al eens de nieuwe gyeon producten ook konden toevoegen kon ik bestelling al doen ;)
 
Op het eerste blik zien ze er goed uit, maar goed wat verwacht je anders ook van Monello?! :)^
Misschien een idee om ook een foto van de vak(ken) verdeling toe te voegen voor de twijfelaars onder ons? :weetniet
 
Svenn21;350742 zei:
Op het eerste blik zien ze er goed uit, maar goed wat verwacht je anders ook van Monello?! :)^
Misschien een idee om ook een foto van de vak(ken) verdeling toe te voegen voor de twijfelaars onder ons? :weetniet

op de facebook pagina van monello staan er uitgebreide foto's
 
Je hebt inderdaad gelijk! misschien is het wel handig als deze ook op de site erbij staan, is denk ik overzichtelijker voor mensen die alleen in de shop komen;)
 
Eindelijk! Gelijk eentje bestellen! Als ik nu eentje bestel en betaal, kom ik dan alsnog in aanmerking voor je (nog te bepalen) actie?:D
 
Stoer!

Vooral dat vakje voor je kleidoosje! Hoe kom je er op! :-b

Voor mij, zeker voor straks in mijn nieuwe huisje twijfel ik tussen de grootste of 1 na grootste, wil deze kwijt in een standaard keukenkastje in de bijkeuken.
 
Svenn21;350744 zei:
Je hebt inderdaad gelijk! misschien is het wel handig als deze ook op de site erbij staan, is denk ik overzichtelijker voor mensen die alleen in de shop komen;)

dit is een job voor Carclean.com ;)