• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello!

Klopt;)
Maar ik ga er van uit dat Tim hier ook naar reacties zal lezen als hij zijn product hier aankondigt dat het voorradig is.
 
De mini, de kubus, de zak en de duo zak.

Leuke namen voor mooie goede tassen.
Ik heb ze gezien op de oliebollenavond, de prijs is het zeker waard
 
Heb de Borsa besteld! Ben echt benieuwd, al mijn wasspullen zitten nu in een kartonnen doos...(van carclean)

Is er ook een vakje waar je je natte washandschoen in kunt doen?
 
We hebben erover gedacht om een 'nat' vak te maken, maar dat hebben we uiteindelijk niet gedaan. De kans op schimmel en blijvend vocht in zo'n vak is toch wel aanwezig. We denken dat het veel beter is om een plastic tasje mee te nemen en daar je natte washandschoen in te doen.
 
@ Tim

Heb je toevallig ook ooit een testje gedaan met een budgethogedruk voor de Lancen van Monello? Ik dacht bij de lancen van LK dat deze geen mooi schuim gaven wegens te weinig druk.

Ik heb momenteel deze : https://www.google.be/search?q=lidl...els%2FLidl%2Fhogedrukreiniger-1368067;275;211.

Zou deze met de max druk een mooi sneeuwveld geven of ben ik beter af met mijn huidige Gilmour? Ik verjaar volgende week en moet weer wat cadeautips doorgeven :D .

Grtz
 
Ik denk dat je 3 of 4 250ml flesjes in de Il Mini kwijt kunt. Of 3 flesjes en een doek.

Stephan;350788 zei:
Heb je toevallig ook ooit een testje gedaan met een budgethogedruk voor de Lancen van Monello? Ik dacht bij de lancen van LK dat deze geen mooi schuim gaven wegens te weinig druk.

Zou deze met de max druk een mooi sneeuwveld geven of ben ik beter af met mijn huidige Gilmour? Ik verjaar volgende week en moet weer wat cadeautips doorgeven :D .

Grtz

De Monello Lancia zal zeker weten veel beter schuim geven dan de Gilmour! Misschien minder compact dan een hi-tech hogedrukreiniger, maar zeker goed te doen.
 
@ Tim,

Bedankt voor het antwoord. Dan ga ik deze toch nog even bestellen tegen volgende week :). Zit er toevallig ook de Foam ARtico bij?

En welke vd 2 aansluiting zou ik nodig hebben? Want vind NERGENS een goede uitvergroot plaatje.

Mss toch ook maar de grootste tas mee bestellen :-D

Grtz
 
Ik ben geinteresseerd in de Lancia Foam lance maar kan nergens video- fotomateriaal vinden.

Hoe zijn jullie ervaringen hiermee in vergelijking met de Autibrite lance?

Thnx
 
Als ik me niet vergis, was het ook nog de bedoeling de flessen van de Monello foam lance los aan te bieden. Zijn deze plannen er nog steeds?
 
Yep, deze dus:

102540.jpg
 
Nog weer een vraagje van mijn kant, hoe zit het met de Monello Artico en Magico, komen daar ook nog 1 liter verpakkingen van?
 
Voor de mensen die een detail tas zoeken, koop een tas van Monello, vandaag mijn tas ontvangen (Monello - Borsa Duo) maar wat een top product, mooi afgewerkt goede vak indeling gewoon weg super!

@Tim /carclean/monello TOP Product ga verder op deze tour!
 
  • Leuk
Reactions: Tim