• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello!

Spruzzo komt voorlopig niet meer terug in het assortiment. We zijn aan het kijken naar een alternatief. Op dit moment vinden we Gyeon Q²M Prep beter werken dan Spruzzo en daarom is besloten om Spruzzo uit het assortiment te halen.
 
Persoonlijk vind ik het iets te aanwezig maar zomaar iets zijn waar een enorme behoefte aan is natuurlijk. Leuk stickertje vind ik persoonlijk wel grappig om ergens op te plakken
 
Dat lijkt me JUIST de bedoeling dat het aanwezig is. Je hangt dit namelijk op omdat de monteur het moet zien. Je kan het ook onder je stoel leggen dan is het niet meer zo aanwezig :)

Het is geen sticker he maar een hanger voor aan je spiegel voor als je de auto weg brengt naar de dealer voor de APK of een beurt/reparatie om te voorkomen dat ze de auto "als service" door de wasstraat halen of zelf even wassen.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
In dat opzicht zeker geslaagd, hij valt op!:)
Zat zelf te te denken aan een subtiele verwijzing naar detailing waarbij de merknaam Monello vermeld is, vandaar de gedachte aan een stikkertje
 
Leuk initiatief zeker en zal vast welkom zijn bij elke bestelling.

Moderne auto heeft 1x per 2 jaar een beurtje nodig of max 1 per jaar als je normaal rijdt(niet om te zeiken maar als het daar voor bedoeld is .... ;)), is maar even om van gedachten te wisselen natuurlijk.
 
Blinque;n402257 zei:
In dat opzicht zeker geslaagd, hij valt op!:)
Zat zelf te te denken aan een subtiele verwijzing naar detailing waarbij de merknaam Monello vermeld is, vandaar de gedachte aan een stikkertje
Die komen er ook nog aan, Monello Raamstickertjes. ;)