• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello!

Ik heb hem een maand ofzo geleden in huis gehaald. Mijn eerste duurdere en vaste wax. Gisteren voor het eerst gebruikt. Ruikt lekker, smeert gemakkelijk, glans gelijk zot en mooi waterafstotend. Kopen die handel :D
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Tim
@Tim Zal wel een cache foutje zijn want die foto was van de week al verwijderd.
Maten zijn toch verschillend? Alleen de hoogte is hetzelfde.
Cubo: Afmeting: 30cm breed, 25cm diep en 30cm hoog.
CuboXL: Afmeting: 35cm breed, 33cm diep en 30cm hoog.
 
Vandaag liep ik met de vraag rond. Wat als Monello met een All Purpose Cleaner komt, hoe zou deze dan worden benoemd.

Ik heb mijn eigen antwoord al klaar.

MULTIOSO
All Purpose Cleaner.
 
De Monello klei, komt deze ook in een verpakking zonder doosje? Ik heb niet telkens zo'n doosje nodig (hoe handig ze ook zijn)

groeten Quint
 
Ik veronderstel iets in de zin van:
"Soon" does not imply any particular date, time, decade, century, or millennia in the past, present, and certainly not the future. "Soon" shall make no contract or warranty between Blizzard Entertainment and the end user. "Soon" will arrive some day, Blizzard does guarantee that "soon" will be here before the end of time. Maybe. Do not make plans based on "soon" as Blizzard will not be liable for any misuse, use, or even casual glancing at "soon."
 
  • Leuk
Reactions: Jansen