Gisteren tijdens de Lelystad meeting ook aan de slag gegaan met de Monello produkten.
Mijn bevindingen, echter kunen hieraan geen rechten worden ontleend.
De droogdoek nogmaals gebruikt en ondanks dat die veel water opneemt vind ik hem toch nog niet lekker werken. Misschien dat als de auto goed beschermt is dat het dan lekkerder werkt, er blijft dan immers minder water achter op de auto. Of misschien na een aantal keer wassen dat het dan beter gaat. We geven het nog niet op.
De Washmitt raak ik meer aan gewend en bevalt me steeds beter.
De Bianco (witte doek met rode rand ) vind ik persoonlijk te groot. Dat heb ik ook met de PB DMMT. Het materiaal neemt goed af.
De Verde ( groene doek met witte rand ) vind ik lekker werken, voor mij precies de juiste maat.
De Nero ( donkergroene doek met groene rand ) Ik dacht dat deze ook gebruiktkon worden tijdens het polijsten, dat heb ik gedaan echter vind ik deze doek wat te klein hiervoor. Maar zeker voor andere werkzaamheden te gebruiken.
Dolce Verde Klei, een week van te voren mijn auto hiermee gekleit en verder niet naar gekeken. Gisteren zag ik toch marring op mijn auto. Tijdens het kleien 2 stukjes gebruikt (1/6 deel) en een stukje lag telkens in warm water. Telkens omgewisseld. Ik vond de klei stug, in de zomer zal het beter gaan ivm de temperatuur natuurlijk. Ik dacht te horen in Lelystad dat meer mensen last hadden van marring bij deze klei. :weetniet
Tot zover mijn bevindingen.